poko
Well-known member
sinähän sen koko keskustelun aloitit kotiinpäinvedolla ym. paskanjauhannallaTrullinkaasu sanoi:Itse voitkin olla idiootti, kun pohdit Vancouverin olympiakiekkoa?
Teukan sopparia odotellen...
sinähän sen koko keskustelun aloitit kotiinpäinvedolla ym. paskanjauhannallaTrullinkaasu sanoi:Itse voitkin olla idiootti, kun pohdit Vancouverin olympiakiekkoa?
Teukan sopparia odotellen...
Kotiinpäinveto ei käsittääkseni yhtään liity Vancouverin olympiakiekkoon?poko sanoi:sinähän sen koko keskustelun aloitit kotiinpäinvedolla ym. paskanjauhannalla
Hartnellin palkan jotenkin vielä ymmärtää, koska mies on kehittymässä oivaksi voimahyökkääjäksi - Taklaa hemmetin kovaa, ja vääntää maalilla yv:lla kuin mikäkin. Erityisesti loistava maskipelaaja. 20-25 maalia vuodessa auttaa jo kummasti Flyersin laituri-osastoa.Faustus sanoi:Käsittämättömiä nuo palkat. Hartnell ei ole tainnut koskaan tehdä edes 50 pistettä ja tienaa kaudessa 4,2 miljoonaa dollaria.
Vielä uskomattomampi on huhu, jonka mukaan Atlantan rivipakki Andy Sutton haluaa 16 miljoonaa neljästä kaudesta. 90-luvun puolivälissä Selänne kuittasi kaudesta noin 2 miljoonaa.
Sitä kattoa on vaan nyt nostettu kun näyttää siltä, että enemmistö nykyseuroista selviää hyvin, ja rahaa on taas reilusti soppareihin. Vielä 2004 ei tilanne tosiaan ollut tämä. Tosin en itse tätä nostoa kannata, Predators on jo esimerkki siitä kuinka voi käydä heikolla markkina-alueella.kouvotsvoni sanoi:Eikö NHL:ään tullut palkkakattoaMuistelen vaan, kun jotain piti tehdä seurojen ylivelkaannuttua ja paussiakin tuli siksi..
Taitaa Jaanalla Montun kanssa olla sopimus vielä yhden vuoden. Peliaika on kortilla.Moe Szyslak sanoi:Mikäs on muuten Niinimaan tilanne?
Onko sillä sopimusta jonnekin?:doubtful:
Palkkojen alaraja toki nousee samassa suhteessa katon kanssa. Predatorsin suurin ongelma on yritysten vähäinen kiinnostuminen, tavis katsojia joukkue vetää ihan hyvin.Faustus sanoi:Miten palkkakaton nousu muka liittyy Predatorsin ongelmiin? Palkkakatto nousee vain, jos liigan tulot nousevat. Eikä se palkkakatto tarkoita sitä, että juuri sen verran on rahaa käytettävä. Predators esimerkiksi käytti viime kaudella palkkoihin noin 40 miljoonaa.
Predatorsin ongelmat ovat lähinnä siinä että paikallisia yrityksiä ja mattimeikäläisiä ei joukkue ja liiga kiinnosta.
Jaa, mä luulin että se menestyy siellä hyvin.Faustus sanoi:Pitkänen treidattiin Edmontoniin (TSN.ca). Lisää siirtoja: http://www.tsn.ca/nhl/feature/?fid=4965
Alkaa Pitkäsen ura muistuttamaan aika paljon Niinimaan vastaavaa. Koomailuja puolustusalueella ja siirto Philadelphiasta Edmontoniin. Pitkäsellä on tosin ilmeisesti ollut muutenkin vaikeaa tuo sopeutuminen NHL-ympyröihin ja elämään Pohjois-Amerikassa.
maradona vastasikin vaikka kysymys oli "vähän" huonosti aseteltupoko sanoi:Tuli... ja viestisi pointti on![]()
Kiitosta tästämaradona sanoi:Sitä kattoa on vaan nyt nostettu kun näyttää siltä, että enemmistö nykyseuroista selviää hyvin, ja rahaa on taas reilusti soppareihin. Vielä 2004 ei tilanne tosiaan ollut tämä. Tosin en itse tätä nostoa kannata, Predators on jo esimerkki siitä kuinka voi käydä heikolla markkina-alueella.
Mikäs katto se semmonen on, jotta jos saa liksaa, niin palkkakattokin nouseepoko sanoi:Itseasiassa maradona selitti asian väärin. Palkkakatto on sidoksissa liigan kokonais tuloihin. Jos tulot nousevat katto nousee, jos ne laskevat katto laskee.