Nico McLarenille?

Makkonen

Guest
No eipä ole yllättävä kommentti Haugilta.
Mitäpä muutakaan hän voisi kommentoida tähän asiaan.

Mtv3.fi

McLarenin F1-tallin moottorintoimittajan Mercedeksen tiedottaja on kumonnut huhut, joiden mukaan Williams-kuski Nico Rosberg neuvottelisi siirrosta McLarenille.

- Tällä hetkellä emme keskustele yhteisestä tulevaisuudesta formula ykkösissä. Niin pitkään kuin meillä on kuljettajanpaikka kaudelle 2007 avoinna, on normaalia, että huhuja liikkuu, saksalaismedia kertoi Mercedeksen tiedottajan todenneen Rosberg-huhun tiimoilta.

Nicon yhdistäminen McLaren-Mercedekseen ei ole mitään uutta, sillä hän kuului vuodet 2000-2002 tallin nuorten kuljettajien kehitysohjelmaan.

- Nicon suoritukset tällä kaudella ovat tehneet vaikutuksen, ja me tunnemme hänet hyvin. Hän ajoi kartingia menestyksekkäästi meidän tuellamme Lewis Hamiltonin tallikaverina, Mersun tiedottaja muistutt

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Bobakki sanoi:
Itse asiassa ei ollut, vaan tuolla F1-uutisia-otsikossa oli asiasta keskusteltu ja sieltä siirtelin nuo aiemmat tähän. Kommentit vaan tulevat aina aikajärjestykseen niin näyttää kuin kommenttisi olisi siirretty muiden jatkoksi :eek:
Joo käväs tääkin vaihtoehto mielessä. Kun ei kaikkia otsikoita tuu lueskeltua ja searchiakin unohdin käyttää, niin vaikeetahan se vähän tietää, että onko asiasta jo puhuttu vaiko ei :eek:

Mutta tulipa nyt ainakin koko roskan saman otsikon alle :)

WebSlave

Trackman
äxä sanoi:
Eikös tuossa puhuttu Mclarenin mahdollisesti tulevasta kakkostallin paikoista? Sinnehän pari Hamilton - Paffet olisi hyvä pari varmaankin.
Luultavasti. Minä ymmärsin "kakkostallipaikan" tarkoittavan McLarenin kakkoskuskin paikkaa. Minä kun en osaa kakkostallia Maciksi mieltää sen enempää kuin Super Aguria Hondaksi.

Aiwinar

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
WebSlave sanoi:
Luultavasti. Minä ymmärsin "kakkostallipaikan" tarkoittavan McLarenin kakkoskuskin paikkaa. Minä kun en osaa kakkostallia Maciksi mieltää sen enempää kuin Super Aguria Hondaksi.
Ilmasin itseni vähän huonosti joo. Tarkotin tosiaan, että vuodeksi 2008 Macin kakkostalliin/juonioritalliin tulisi Paffett ja Hamilton. Mielestäni voidaan puhua kakkostallista, koska he itse käyttävät kakkostalli/juonioritalli käsitettä? Toisekseen Mclaren on tehnyt jo Wokingiin perusremontin sitä varten, että tämä kakkostalli voi muuttaa sinne.

Itse miellän sen kakkostalliksi enemmän kuin Toro Rosso Red Bullille.

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
Ei Nico varmaankaan lähde Williamsilta, ainakaan vielä. Kauden alun perusteella Wlilliams on pikku hiljaa taas tulossa kohti kärkeä ja voikin olla ihan kärjessä parin vuoden päästä.

WebSlave

Trackman
Aiwinar sanoi:
Mielestäni voidaan puhua kakkostallista, koska he itse käyttävät kakkostalli/juonioritalli käsitettä?
Juu, käytänhän minäkin yllä kakkostalli-sanaa. Pointtini oli se, ettei sitä voi kutsua Maciksi (Macin kakkostalliksi kyllä). Ei tuo ymmärtäminen nyt ollut kiinni kuin yhdestä yhdyssanasta. Toistaiseksi sitä on hieman hankala kutsua muuksikaan, koska ei sillä ole muuta nimeä kuin spekuloitu Direxiv.

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Miten elää nyt tää Nicon ja McLarenin 25 miljuunan diili? -Saattas Frank vaikka suostuakkin jos sais Lewis Hamiltonin vaihdossa...

patriot

Foorumin senaattori
CaPtEeNi sanoi:
Miten elää nyt tää Nicon ja McLarenin 25 miljuunan diili? -Saattas Frank vaikka suostuakkin jos sais Lewis Hamiltonin vaihdossa...
Tuskinpa McLaren tollasta summaa maksaisi tällä hetkellä... :D