No ei tuokaan ollenkaan mahdoton skenaario ole. Alkukauden ajan Mersu ollut 4.paras talli ja Nico on pisteissä toisena!:thumbup:Nico tekee "Keket", voittaa yhden kisan ja mestaruuden!:ahem:
Yllättävän vähän ollu mainintaa siitä, kun mies oli Webberin tallitoveri tulokaskaudellaan.Nico-toikin otsikkoonkin vois lisätä "Monacolainen legendan tappaja"
Täällä on jengi aina toitottanut, että "Nicolla ei ole ollut kunnon tallikaveria" ja alkuvuodesta huudeltiin, että nyt Kerpenin rehtori kyykyttää Ruuspäriä, mutta toisn on käynyt.
Nyt pitää odotella vielä muutama kisa tai kausi tai vuosikymmen, että se Schumi tottuu taas kilpailemaan niin kyllä se sitten...Täällä on jengi aina toitottanut, että "Nicolla ei ole ollut kunnon tallikaveria" ja alkuvuodesta huudeltiin, että nyt Kerpenin rehtori kyykyttää Ruuspäriä, mutta toisn on käynyt.
Onko tällä kaudella nähty ratissa vaan pikkuveli
Ihmeelliseltä kuulostavat nämä rengasselitykset, koska Schumacher on ajanut Bridgestonen renkailla aiemmin hyvällä menestyksellä. Kyllähän niitä eturenkaita kavennettiin täksi kaudeksi, mutta kapeita ne olivat myös 2003 asti. Ratkaisu pitää löytää autosta ja ajotyylistä, ellei sitten Pirellit sattumalta sovi paremmin yhtälöön.- Hitaissa mutkissa Michael ei onnistu käyttämään renkaitaan yhtä tehokkaasti kuin Nico sen osaa. Nico on tässä mielessä asettanut riman todella korkealle. Tilanne on kuitenkin Michaelin osalta kunnossa, koska hän selvästi tietää sen alueen, missä hänen täytyy nostaa tasoaan. Uskon meidän näkevän ensi kaudella taas oikean Michaelin - kun olemme toimittaneet hänelle paremman auton, kertoi Brawn formulasarjan virallisilla verkkosivuilla.
- Michaelin suosima ajotyyli nojaa vahvoihin eturenkaisiin, jotka kestävät voimakkaita jarrutuksia ja ohjausliikkeitä. Nico on vain yksinkertaisesti ymmärtänyt paremmin sen, miten näitä eturenkaita tulee käsitellä, jatkoi Brawn.
(MTV3)
Bridgestonella ja Bridgestonella on eroja. Brawnin mukaan eturenkaiden sopimattomuus ei johdu niiden kapeudesta, vaan FIA:n vaatimista muutoksista KERSiä varten. KERShän keräsi jarrutusenergiaa yksinomaan eturenkaista.Ihmeelliseltä kuulostavat nämä rengasselitykset, koska Schumacher on ajanut Bridgestonen renkailla aiemmin hyvällä menestyksellä. Kyllähän niitä eturenkaita kavennettiin täksi kaudeksi, mutta kapeita ne olivat myös 2003 asti. Ratkaisu pitää löytää autosta ja ajotyylistä, ellei sitten Pirellit sattumalta sovi paremmin yhtälöön.
Ja suorilla Schumi jää Nicosta vielä vähemmän.
Tarkoitatko täksi kaudeksi tulleita rengasmuutoksista, vaikka KERSiä ei käytetä? Ei sillä että epäilisin sanomaasi, mutta onko linkkiä?Bridgestonella ja Bridgestonella on eroja. Brawnin mukaan eturenkaiden sopimattomuus ei johdu niiden kapeudesta, vaan FIA:n vaatimista muutoksista KERSiä varten. KERShän keräsi jarrutusenergiaa yksinomaan eturenkaista.
Brawnin suusta:Tarkoitatko täksi kaudeksi tulleita rengasmuutoksista, vaikka KERSiä ei käytetä? Ei sillä että epäilisin sanomaasi, mutta onko linkkiä?
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87063"I have to say that this year's front tyre is very uncommon. That stems from the fact that the FIA wanted to promote KERS and had asked Bridgestone to develop tyres that would fit a certain weight distribution and thus create a specific tyre characteristic."
Mutta muista mikael Schumia parjatessa, että ei tämänkaltaisia etuuksia ainakaan kausilla 1991-1993 Schumilla ollut. Schumi teki silloin kalustoon nähden kovia suorituksia, mitkä sitten myöhemmin nämä kaikki mahdollisti.Tähän asti koko setti: auto, renkaat, testaus, suunnittelupiirroksista alkaen, talli ja taktiikat, välillä Fiakin sekä kakkoskuski - oli kaikki valjastettu Schumin menestyksen eteen. Tästä yhtälöstä on paljon poissa.
Tuo on just päinvastoin. http://www.formula1.com/news/technical/2009/0/612.htmlKERShän keräsi jarrutusenergiaa yksinomaan eturenkaista.