Enempi se show on kuin kisa. ROC-tyyppinen mies miestä vastaan-pyöritys. Radasta on sentään saatu yli kilometrin mittainen.Mielenkiintoista, DTM-kisa olymppia stadionilla.
Oon vähän myöhässä vastaamaan tuohon, mutta laitoin sanomani sulkuihin sen takia kun se oli minusta hauska. (raketti ja tykki..)No ei kyllä varmasti ole. Jos Kubica ei Rellulla aja, sinne palkataan joku muu ykköstykiksi.
Ykköset ei kai koskaan ole ajaneet Le Sarthen pitkällä radalla. Kun Le Mansissa oli F1:n MM-osakilpailu, ajettiin Bugatti-syheröllä. Joka tapauksessa osakilpailu noilla on täysin utopistinen ajatus. Jotain historic-ajoja ja näytösajoja toki voidaan nähdä, kuten Heidfeldin kruisailu Nordschlaifella.Toi on kyllä hieno rata toi Nordschleife. Ainoa, mikä vetää sille vertoja on vanha Le Mans; Le Mans ilman shikaaneja. Voi kun formulat joskus vielä ajaisivat siellä.
Hyi, mä en tykkää parrakkaista naisista. :yuck:Sänkinen Britney ajeli avopyörämallilla ja Schumi lokasuojallisella (video).
Toi top 10 on aika hyvin järjestyksessä, mutta sen jälkeen alkaa mennä vähän ihmeelliseksi. Esim. Daniel Ricciardo on 15. ja Jaime Alguersuari 18. Itse olisin nostanut Alguersuarin Buemin yläpuolelle.Crash.net on järjestänyt F1-kuskit nokkimisjärjestykseen kauden 2011 ensimmäisen puoliskon saavutusten perusteella.
F1 2011 Half-Term Report: 10th – 1st
F1 2011 Half-Term Report: 20th – 11th
F1 2011 Half-Term Report: 27th – 21st
Heikki Kovalainen löytyy tällä listalla sijalta 10 ja Nico Rosberg sijalta 3.![]()
Ovat kyllä siellä ihan ansaitusti.Pienehkö piilorasismin käry noista listauksista nousee, kun Nico on rankattu Lewisin edelle ja intialaiskuskit peränpitäjinä... Ei mun mielestä Nico vaan ole mitään ihmeitä tällä kaudella esittänyt. Ei ainakaan mitään sellaista, mihin ei McLaren-kaksikko (yht. neljä voittoa) olisi yltänyt suhteessa kaluston tasoon. Mercedes on selvä nelonen ja Rosberg suoriutunut sen mukaan. Laittaisin sijoille 5-6.
Hieno on! Enteilee varmaan Monzasta podiumille nousua:ahem:Hieno on Nicon uusi kypärä.
![]()
Joo, periaatteessa hieno mutta tuo keltainen on kauhea perusväri. Ei hyvä.Hieno on! Enteilee varmaan Monzasta podiumille nousua:ahem: