Törni
Well-known member
Ei kelpaa. Eiköhän nää herrat ole kaikkein mollatuimpia lähes koko maailmanhistoriankin mittakaavssaKim Il-Sung
Kim Jong-Il
Kim Jong-un
Ei kelpaa. Eiköhän nää herrat ole kaikkein mollatuimpia lähes koko maailmanhistoriankin mittakaavssaKim Il-Sung
Kim Jong-Il
Kim Jong-un
En minäkään siitä puhunut, vaikka tämä nyt taas näköjään tarjosi Andylle verukkeen nostaa agendaa tapetille.No joo, en puhunutkaan hänen johtamistaidoistaan vaan ainoastaan esiintymis- ja puhetaidoistaan. Ja siitä tämä kai lähtikin liikkeelle.
No tuosta sit. Siinä on sitten esiintyminen sellaisen järjestelmän, jota ihailet, keulakuvalta.Kun puhe ei ollut tuosta ollenkaan, ainoastaan julkisesta esiintymisestä.
Kyllä Reaganilla oli ihan avainrooli tuossa. Reaganin tähtiensota-disinformaatio sai Neuvostoliiton talouden lopullisesti romahtamaan, kun yrittivät satsata varusteluun pärjätäkseen tähtiensota-järjestelmälle.Sanoisin, että se meni kyllä enempi Gorban ja Jeltsinin piikkiin. En oikein näe Reaganin roolia tuossa.
Mun pointti oli vain ja ainoastaan se miltä Reagan näytti, kuulosti ja vaikutti puhuessaan. Se mitä se puhui on sitten kokonaan toinen tarina, johon jo viittasinkin tuossa alkuperäisessä kirjoituksessani.Siihen vain puutuin, että harva asiaan oikeasti syvemmin perehtynyt Reaganin julkista esiintymistä arvostaa juuri mainitsemastani syystä.
Ja mun pointti oli, että nämä sun "asiantuntijat" eivät tunne ilmeisesti asiaa kovinkaan hyvin.Mun pointti oli vain ja ainoastaan se miltä Reagan näytti, kuulosti ja vaikutti puhuessaan. Se mitä se puhui on sitten kokonaan toinen tarina, johon jo viittasinkin tuossa alkuperäisessä kirjoituksessani.
En nyt jaksa googlata, mutta Ronnien puhumis- ja esiintymistaitoja on oikeasti kehuttu paljon asiantuntijoiden keskuudessa. Ronnie oli malliesimerkki siitä miltä supervallan johtajan pitää näyttää ja kuulostaa kun se puhuu kansalle.
Se, että jos se puhui paskaa on kokonaan toinen tarina.
Mutta herra siunaa ja varjele kuin minä puhuin vain ja ainoastaan siitä miltä näyttää ja kuulostaa.Se, että sun asiantuntijoina pitämät tahot eivät mene analyysissään sen syvemmälle kuin "miltä näyttää ja kuullostaa" ei taas yllätä ollenkaan.
Ja minä vain totesin, että oikeasti tuo koko höpinäsi oli paskapuhetta ja se esiintymistaito illusio.Mutta herra siunaa ja varjele kuin minä puhuin vain ja ainoastaan siitä miltä näyttää ja kuulostaa.
Siitähän tämä koko keskustelu lähti kun puhuttiin pelkästä esiintymistaidosta ja sen uskottavuudesta.
Silloin viitataan niihin ammattilaisiin jotka arvioivat pelkkää esiintymistaitoa, ei poliittisen johtamisen ammattilaisiin. Sytyttääkö?![]()
Skool ja öitä :thumbup:Ja minä vain totesin, että oikeasti tuo koko höpinäsi oli paskapuhetta ja se esiintymistaito illusio.
Juu, ja mieleen on jäänyt myös se kannanotto, että kansallisten tunnusten kuten lippujen heiluttelu sekä kansallislaulut tulis kieltää urheilukisoissa.Jep. Ikävä on erityisesti Koiviston jämäkkää toimintaa Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen![]()
???Juu, ja mieleen on jäänyt myös se kannanotto, että kansallisten tunnusten kuten lippujen heiluttelu sekä kansallislaulut tulis kieltää urheilukisoissa.![]()
Kannibaaleja! Suomen armeijassa!?!Mauno Koivisto armeijan leivissä.
Etkö muista?:doubtful:
:eek!:KAIHDINTA VASTEN NÄIN KARJUJEN LIITTYVÄN YHTEEN!
En muista. Olisikohan mahdollista, että kertoisit edes mistä on kysymys tai laittaisit edes jonkun linkin?Etkö muista?:doubtful:
Löysin kuukkelilla keskustelua aiheesta Iltalehden sivuilta, mutten varsinaista uutista siitä.