Niinistön suoriutuminen presidenttinä

• Viestiketjun aloittaja haju
  • Aloituspäivämäärä

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
No joo, en puhunutkaan hänen johtamistaidoistaan vaan ainoastaan esiintymis- ja puhetaidoistaan. Ja siitä tämä kai lähtikin liikkeelle.
En minäkään siitä puhunut, vaikka tämä nyt taas näköjään tarjosi Andylle verukkeen nostaa agendaa tapetille.

Siihen vain puutuin, että harva asiaan oikeasti syvemmin perehtynyt Reaganin julkista esiintymistä arvostaa juuri mainitsemastani syystä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Sanoisin, että se meni kyllä enempi Gorban ja Jeltsinin piikkiin. En oikein näe Reaganin roolia tuossa.
Kyllä Reaganilla oli ihan avainrooli tuossa. Reaganin tähtiensota-disinformaatio sai Neuvostoliiton talouden lopullisesti romahtamaan, kun yrittivät satsata varusteluun pärjätäkseen tähtiensota-järjestelmälle.

Törni

Well-known member
Siihen vain puutuin, että harva asiaan oikeasti syvemmin perehtynyt Reaganin julkista esiintymistä arvostaa juuri mainitsemastani syystä.
Mun pointti oli vain ja ainoastaan se miltä Reagan näytti, kuulosti ja vaikutti puhuessaan. Se mitä se puhui on sitten kokonaan toinen tarina, johon jo viittasinkin tuossa alkuperäisessä kirjoituksessani.

En nyt jaksa googlata, mutta Ronnien puhumis- ja esiintymistaitoja on oikeasti kehuttu paljon asiantuntijoiden keskuudessa. Ronnie oli malliesimerkki siitä miltä supervallan johtajan pitää näyttää ja kuulostaa kun se puhuu kansalle.

Se, että jos se puhui paskaa on kokonaan toinen tarina.

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Mun pointti oli vain ja ainoastaan se miltä Reagan näytti, kuulosti ja vaikutti puhuessaan. Se mitä se puhui on sitten kokonaan toinen tarina, johon jo viittasinkin tuossa alkuperäisessä kirjoituksessani.

En nyt jaksa googlata, mutta Ronnien puhumis- ja esiintymistaitoja on oikeasti kehuttu paljon asiantuntijoiden keskuudessa. Ronnie oli malliesimerkki siitä miltä supervallan johtajan pitää näyttää ja kuulostaa kun se puhuu kansalle.

Se, että jos se puhui paskaa on kokonaan toinen tarina.
Ja mun pointti oli, että nämä sun "asiantuntijat" eivät tunne ilmeisesti asiaa kovinkaan hyvin.

Se, että sun asiantuntijoina pitämät tahot eivät mene analyysissään sen syvemmälle kuin "miltä näyttää ja kuullostaa" ei taas yllätä ollenkaan.

Törni

Well-known member
Se, että sun asiantuntijoina pitämät tahot eivät mene analyysissään sen syvemmälle kuin "miltä näyttää ja kuullostaa" ei taas yllätä ollenkaan.
Mutta herra siunaa ja varjele kuin minä puhuin vain ja ainoastaan siitä miltä näyttää ja kuulostaa.

Siitähän tämä koko keskustelu lähti kun puhuttiin pelkästä esiintymistaidosta ja sen uskottavuudesta.

Silloin viitataan niihin ammattilaisiin jotka arvioivat pelkkää esiintymistaitoa, ei poliittisen johtamisen ammattilaisiin. Sytyttääkö? :D

FW08

Sijainti
Behind the rabbit
Mutta herra siunaa ja varjele kuin minä puhuin vain ja ainoastaan siitä miltä näyttää ja kuulostaa.

Siitähän tämä koko keskustelu lähti kun puhuttiin pelkästä esiintymistaidosta ja sen uskottavuudesta.

Silloin viitataan niihin ammattilaisiin jotka arvioivat pelkkää esiintymistaitoa, ei poliittisen johtamisen ammattilaisiin. Sytyttääkö? :D
Ja minä vain totesin, että oikeasti tuo koko höpinäsi oli paskapuhetta ja se esiintymistaito illusio.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jep. Ikävä on erityisesti Koiviston jämäkkää toimintaa Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen ;)
Juu, ja mieleen on jäänyt myös se kannanotto, että kansallisten tunnusten kuten lippujen heiluttelu sekä kansallislaulut tulis kieltää urheilukisoissa.:eek:

markoj

Custom User
KAIHDINTA VASTEN NÄIN VARJOJEN LIITTYVÄN YHTEEN!

Törni

Well-known member
Etkö muista?:doubtful:

Löysin kuukkelilla keskustelua aiheesta Iltalehden sivuilta, mutten varsinaista uutista siitä.
En muista. Olisikohan mahdollista, että kertoisit edes mistä on kysymys tai laittaisit edes jonkun linkin?