Nimimerkkisi syntymä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DW
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Simppeli juttu. Etunimen ja sukunimen eka kirjain. Eräs kaverikin kutsuu mua nimellä T.K

Viimeksi muokattu:
Etunimestä kolme ensimmäistä kirjainta, sukunimestä kolme ensimmäistä kirjainta. Ö-kirjaimesta pisteet pois jotta Hotmail hyväksyi. Näin kävi. Vuosi oli varmaan 1998.
:doubtful: :idea: Et satu erään edesmenneen puhallinsoittajan kaima olemaan? Tuli vaan mieleen.

Tuli sen verran ärsyttäviä schumi-faneja vastaan maikkarin edesmenneellä F1-keskustelupalstalla, että päätin rekisteröityä sinne ja alkaa v***uilemaan takaisin.

:doubtful: :idea: Et satu erään edesmenneen puhallinsoittajan kaima olemaan? Tuli vaan mieleen.

Öööh.. En ole ainakaan tiennyt että edesmenneellä puhallinsoittajalla on nimeni lain'.

Sukunimikaima olen erään pikajuoksijan, erään oikeustieteilijän (nykyään tosin Karhu) ja jonkun paskan suomipop-bändin solistin kanssa. Koko nimi ilmeisesti osuu yksiin Frederikin bändin kitaristin tms. kanssa. :thumbfh:

Tuntemattomastahan tuo. Enpä enää kyllä muista mikä oli ratkaiseva yhdistävä tekijä, joku kaveripiirin läppä se oli.. ennen foorumia kuitenkin.

Öööh.. En ole ainakaan tiennyt että edesmenneellä puhallinsoittajalla on nimeni lain'.

Sukunimikaima olen erään pikajuoksijan, erään oikeustieteilijän (nykyään tosin Karhu) ja jonkun paskan suomipop-bändin solistin kanssa. Koko nimi ilmeisesti osuu yksiin Frederikin bändin kitaristin tms. kanssa. :thumbfh:
:doubtful: :D Meneepä monimutkaiseksi! Tätä muuten ajoin takaa sillä puhallinsoittajalla.
Mites toi muuten onnistuu? Paintilla?
Paljon helpompaa on lisätä pisteet o-kirjaimeen. Ei tarvitse kuin painaa ensin ¨ ja sitten o ja lopputuloksena on ö. :ahem:

Pari vuotta olin kerinnyt foorumia lukea ennen kuin kirjauduin. En kuitenkaan halunnut ottaa samaa nimimerkkiä kuin Jatkoajassa käytän. Joku formula-aiheinen piti olla. Siitä se sitten lähti. (Olin kyllä ihan varma, että se on käytössä jo. Yllätyin.)

Itsellä on irkissä z- alkuinen nikki ja siitä se ajatus sitten lähti. Halusin nimimerkkiin myös tähtitieteellisen vivahteen ja zenith kuulosti liian viralliselta.

Isoilla veljilläni oli kauheen hauskaa kiusata mua kertomalla että oon adoptoitu Kanadasta (ne tais kattoo vähän liikaa South Parkia kun mun lempinimikin on sattumalta Ike Broflovski :D) ja siitä se sitten 2000 luvun alun nettimanagerointipelien myötä muodostui Canukiksi... Jotain hauskempaa olen yrittänyt keksiä, mutta ei ole kävelly vastaan...

Eräältä Pohjois-Afrikan reissulta mukaan tarttui sellainen koristeellinen piipuntapainen, jolla jäitä poltellaan. Siitä nimi.

Tää mun nimimerkki on mielikuvituksettomuuden riemuvoitto. Koitin ensin ensimmäistä nimeä, sitten toista, ensimmäisen nimen ensimmäistä tavua ja sitten toisen nimen jälkimmäistä tavua. Nykyään tälläkään ei enää onnistuis rekisteröitymään juuri minnekään..