T.K
Sähkö-ukkeli
Simppeli juttu. Etunimen ja sukunimen eka kirjain. Eräs kaverikin kutsuu mua nimellä T.K
Viimeksi muokattu:
:doubtful: :idea: Et satu erään edesmenneen puhallinsoittajan kaima olemaan? Tuli vaan mieleen.Etunimestä kolme ensimmäistä kirjainta, sukunimestä kolme ensimmäistä kirjainta. Ö-kirjaimesta pisteet pois jotta Hotmail hyväksyi. Näin kävi. Vuosi oli varmaan 1998.
Öööh.. En ole ainakaan tiennyt että edesmenneellä puhallinsoittajalla on nimeni lain'.:doubtful: :idea: Et satu erään edesmenneen puhallinsoittajan kaima olemaan? Tuli vaan mieleen.
Ö-kirjaimesta pisteet pois
Nimenomaan. Kokeilin mä Gimpiäkin mutta en onnistunut. Helvetin hyvin sain kyllä alfa-tasot tallennettua ja layerit järjestykseen.Mites toi muuten onnistuu? Paintilla?
:doubtful:Öööh.. En ole ainakaan tiennyt että edesmenneellä puhallinsoittajalla on nimeni lain'.
Sukunimikaima olen erään pikajuoksijan, erään oikeustieteilijän (nykyään tosin Karhu) ja jonkun paskan suomipop-bändin solistin kanssa. Koko nimi ilmeisesti osuu yksiin Frederikin bändin kitaristin tms. kanssa. :thumbfh:
Paljon helpompaa on lisätä pisteet o-kirjaimeen. Ei tarvitse kuin painaa ensin ¨ ja sitten o ja lopputuloksena on ö. :ahem:Mites toi muuten onnistuu? Paintilla?