Noitten lintu-eläinten kiherrys: toikki

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Ihan saatanasti lokkeja ja kaiken maailman lintuja, parvekkeen ulkopuolella metsässä, juuri nyt. Kuulemma joku suojelubongausalue tuolla lähimetsässä myös. Kuulosta... Ihan mukavalta.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Näin tänään kaks Närheä meidän lintulaudalla, tai oikeastaan sen alapuolella maassa.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
5 joutsenta, 2 isoa ja 3 vähän vielä pienempää ja harmahtavaa.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Tänään käveli seepra vastaan vaikkei oikeasti näin käynytkään. Pikemminkin näytti siltä kuin olisi mustarastas lentänyt tien yli. Lisäksi teerinaaraan olen tässä äskettäin nähnyt ja pyyn.

Into hiipunut jotenkin, ei oikein nää mitään kiinnostavaa eikä mitään. Mutta olen minä peuroja nähny ja jänöksiä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tänään käveli seepra vastaan vaikkei oikeasti näin käynytkään. Pikemminkin näytti siltä kuin olisi mustarastas lentänyt tien yli. Lisäksi teerinaaraan olen tässä äskettäin nähnyt ja pyyn.

Into hiipunut jotenkin, ei oikein nää mitään kiinnostavaa eikä mitään. Mutta olen minä peuroja nähny ja jänöksiä.
Tosta tuli mieleen, että olen nähnyt kosolti jätöksiä. Tosin niitä ei näe, kuin hetken...kun koiralaiset popsivat poskeensa. Onko muilla koirankusettajilla samoja havaintoja koiristaan eli tykkäävät syödä riihikuivaa paskaa.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Tosta tuli mieleen, että olen nähnyt kosolti jätöksiä. Tosin niitä ei näe, kuin hetken...kun koiralaiset popsivat poskeensa. Onko muilla koirankusettajilla samoja havaintoja koiristaan eli tykkäävät syödä riihikuivaa paskaa.
Kyllä vain. Pakkaskuiva kakka narskuu mukavasti koiran hampaissa. Sen jälkeen koirien on kiva nuolla isäntäväkeä..

Joku päivä sitten näin metsäkauriita ja saukkoja. Iltahämyssä pihalla saalisteli varpus- ja viirupöllö, pikkujyrsijöitä on aika paljon saalistettavaksi.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Näin tossa joku aika sitten tossa pihalla semmosen jonkun harvinaisen käen. En nyt enää muista nimeä.
 
Ylös