Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Olen samaa mieltä. NYT ON TOIMITTAVA½½!patriot sanoi:Saisiko nyt kunnon vastauksia? Mikä tässä on nyt vaikeaa?![]()
Olen samaa mieltä. NYT ON TOIMITTAVA½½!patriot sanoi:Saisiko nyt kunnon vastauksia? Mikä tässä on nyt vaikeaa?![]()
Njaa, ainakin jatkoajassa taitaa olla suunnilleen samanlainen systeemi käytännössä eli yhden nimimerkin takaa hoituu moderointi.Observer sanoi:Turha luulo. F1-Forumhan lienee ainoa foorumi maailmassa jossa moderaattorit ovat salaisia. :ahem:
Maailman ainoa!! :ahem:Observer sanoi:Turha luulo. F1-Forumhan lienee ainoa foorumi maailmassa jossa moderaattorit ovat salaisia. :ahem:
No hei, F1-forum on ainoa forum, jossa moderaattoreiden nimettömyydestä on tehty käsittämätön haloo tai edes tiedetään modejen olevan anonyymeja. Joten tuskin monikaan edes tietää muiden foorumeiden moderaattorijärjestelyistä ainakaan netin kautta suoraan. Ja tunnetustihani Observerin mielestä mitä netistä ei löydy ei ole olemassakaan, joten voi Obsukka sanoa ettei muilla foorumeilla modet ole anonyymeja lain, siella vain häärää yksi tyyppi, joka sattui ottamaan nimimerkin moderaattorit, valvomassa palstan tapahtumia. :ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Maailman ainoa!! :ahem:![]()
Höpöhöpö.
Itse administroin kolmea eri forumia, joissa osa modeista haluaa pysyä tuntemattomina.
Ihan vaan siksi, että on tullut todettua, että mode ei sais postata samallalailla kuin muut forumistit vaan puututaan joka asiaan tekosyynä "Sä olet sentään moderaattori".
Ja onhan tältäkin forumilta paljon esimerkkejä vastaavasta. Kukapa ei muistais mm. moden valekännipostausta josta nousi kauhee mekkala.
Arvasin että Runar ja Kyllikin ykköshännystelijä saapuu kohta paikalle räksyttämään ja kuinka ollakkaan olin oikeassa.Juhis sanoi:Ja tunnetustihani Observerin mielestä mitä netistä ei löydy ei ole olemassakaan, joten voi Obsukka sanoa ettei muilla foorumeilla modet ole anonyymeja lain, siella vain häärää yksi tyyppi, joka sattui ottamaan nimimerkin moderaattorit, valvomassa palstan tapahtumia. :ahem: