Norman

• Viestiketjun aloittaja <Norman>
  • Aloituspäivämäärä

<Norman>

Guest
Te ette ymmärrä mikä on asioiden pontti. Ahdistutte ja haluatte lakaista maton alle. Kihomadot eivät ajattele vaan toimivat vaistojensa varassa, naaraskihomadot varsinkin. Säälittävää!

abc

DNF
Originally posted by <Norman>:
<STRONG>Te ette ymmärrä mikä on asioiden pontti. </STRONG>
En todellakaan ymmärrä, mitä järkeä sinun on häiriköidä f1-forumilla.

Örfil

Guest
Tää norman on palannut takaisin -44- nikillä (?1?). Ylläpito vois vähän katsoo ton nikin kirjoituksia, alkaa taso olemaan taas navan alta eikä edes hauskasti :(

<Norman>

Guest
Jussi:

Heh heh, et ole ainoa tyyppi, jolle olen aiheuttanut vainoharhoja.

Örfil

Guest
Originally posted by <Norman>:
<STRONG>Jussi:

Heh heh, et ole ainoa tyyppi, jolle olen aiheuttanut vainoharhoja.</STRONG>

Kuules nasupetteri. Sä et ole aiheuttanut mulle yhtään mitään. Tuollainen täys nolla kuin sinä, ei anna aihetta sen kummempiin toimenpiteisiin.

Tai hei, laitas tähän perään nyt jotain niin rajua vittuilua että mä meen ihan sanattomaksi, koita kerrankin pinnistää niin katotaan mihin pystyt... jookos ?

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Minä ainankin olen aina ollut kovin harmistunut näistä forumin häiriköistä ja olen uhrannut suuria määriä omaa aikaani ja energiaani heidän kanssa väittelemiseen. Eikun ootas, enpäs oo!

abc

DNF
Originally posted by Frank:
<STRONG>Minä ainankin olen aina ollut kovin harmistunut näistä forumin häiriköistä ja olen uhrannut suuria määriä omaa aikaani ja energiaani heidän kanssa väittelemiseen. Eikun ootas, enpäs oo!</STRONG>
olethan