Finnishman
Well-known member
Olen saanut sen kÀsityksen, ettÀ Tuominen on ensisijaisesti rallimies. Onhan hÀn jopa kilpaillut lajissa kartanlukijana ja voittanut Suomen mestaruuksia Sebastian Lindholmin kanssa.
Ei tainnut olla kyse henkilökohtaisesta sponsorista. Michael Andrettilla oli sama sponssi kauluksessa myös.Katselin 90-luvun alun kuvia. Huomasin vasta nyt, ettÀ DennishÀn on sallinut HÀkkiselle henkilökohtaisen sponsorin (Dirt Devil), jonka mainos on ajohaalarin kauluksessa kausilla 93.
Ok.TÀmÀ keskustelu osoittaa juurikin sen, ettei nÀköjÀÀn karvapersekatselijat vÀlitÀ yhtÀÀn siitÀ, onko selostuksessa yhtÀÀn substanssiosaamista. Sama pÀtee Mertarantaan. Ei mitÀÀn hajua itse lajeista, kunhan vaan möykkÀÀ ja huutaa.
TiedÀ siitÀ substanssista, mutta jos Tuominen pitÀisi rankata ykköseksi, niin hÀn ainakin oli ÀrsyttÀvÀ pÀtijÀ. EikÀ mikÀÀn katselukokemuksen luoja.TÀmÀ keskustelu osoittaa juurikin sen, ettei nÀköjÀÀn karvapersekatselijat vÀlitÀ yhtÀÀn siitÀ, onko selostuksessa yhtÀÀn substanssiosaamista. Sama pÀtee Mertarantaan. Ei mitÀÀn hajua itse lajeista, kunhan vaan möykkÀÀ ja huutaa.
TÀmÀ keskustelu osoittaa juurikin sen, ettei nÀköjÀÀn karvapersekatselijat vÀlitÀ yhtÀÀn siitÀ, onko selostuksessa yhtÀÀn substanssiosaamista. Sama pÀtee Mertarantaan. Ei mitÀÀn hajua itse lajeista, kunhan vaan möykkÀÀ ja huutaa.
Olet oikeassaSama valitus joka vuosi ja kuitenkin katsotaan![]()
Toisaalta samalla menetettiin paljon viihdearvoa. Se Matin ja Keken suutin/pakoputki keskustelu oli legendaarinen.Olin helpottunut. Kyllösen jutut oli niin tietÀmÀttömiÀ ja tÀynnÀ idiotismia, ettÀ se vei tÀysin uskottavuuden selostuksista.
Osoittaa vaan Kollon tÀydellisen osaamattomuuden.Toisaalta samalla menetettiin paljon viihdearvoa. Se Matin ja Keken suutin/pakoputki keskustelu oli legendaarinen.
EiköhÀn Kyllönen itsekin tÀmÀn tiennyt. Oli vaan Kyllösen tapa luoda tunnelmaa kÀyttÀmÀllÀ vÀrikynÀÀ ja hyberpolaa, eli asian korostamista.Osoittaa vaan Kollon tÀydellisen osaamattomuuden.
âStartti lĂ€hestyy, kohta miljoonat hevosvoimat pÀÀsevĂ€t valloilleenâ. Ei autoissa ole 100000 heppaa.
VĂ€hĂ€n epĂ€ilen, kun tuli sellainenkin Ă€lynvĂ€lĂ€ys, kuin ettĂ€: Saari, joka on joka puolelta veden ympyröimĂ€. ĂlĂ€ helvetissĂ€, mikĂ€ saari ei ole joka puolelta veden ympyröimĂ€?EiköhĂ€n Kyllönen itsekin tĂ€mĂ€n tiennyt.
AustraliamikÀ saari ei ole joka puolelta veden ympyröimÀ?