Nukkumaanmenoilmoitukset tänne

burb

.
Nyt ollaan tallin kanssa tehty aika paljon hommia ja näyttää hyvältä:
kyllä näistä lähtöasetelmista katsottuna mulla vois olla nukkumaanmenoaika ihan tuossa kärkikahinoissa, että niinku ennen puoli viittä pehkuihin.

Riippuu tietysti paljon siitä että millä taktiikalla muut on liikenteessä,
mutta tällä hetkellä näyttäis siltä että kylymän kelin renkailla on monet tallit näin tammikuussa,
en tietty voi paljastaa omaa taktiikkaa mutta ehkä meilläkin on alla mustat ja pyöreet niinkuin Aretha Franklin.
Ai että Ferrarille, no emmä tiiä ku Ron sano että jos mä lähden niin ne joutuis ottaan Davidin takas.
JiiPeehän on menossa takaisin ameriikan mantereelle. American Idolsiin. Aikoi laulaa kuulemma Satumaan.

Nii että 2007 se on Fernando ja mä. Ja sitten ratkaistas että kuka on kuka.
Mulle se on ihan sama. Mä saan joka tapauksessa hitosti hilloo. Ja Jenniltä.
Nii että nyt nukkumaan, son moro.

DFiaA

I told you so
Moon aina enemmän tai vähemmän sekasi. Mihin enää viinaa tarvii.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
"Jos tarvitaan rohkeutta vedetään viinaa. Jos tarvitaan lohtua vedetään viinaa. Jos menee huonosti asiat pidetään sisällä."
-g

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Tähän aikaan, tänä vuonna, menen nukkumaan. "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa", on sen joku jossain lausunut.

Minulle nuo sanat ovat jääneet mieleen Ahti Kuoppalalta, Kaverilta, jonka kanssa teimme aikoinaan niin monen monta yhteistä metsästysreissua. Siinä on yksi hienoimmista ihmisistä joita minulla on ollut kunnia tuntea, ja on edelleen.

" kaksi on asiaa maailmassa, joita en ymmärrä; toinen on mopon magneetto, ja toinen on nainen". Yhä edelleenkin olen samaa mieltä tässä Ahti Kuoppalan lausumassa legendaarisessa toteamuksessa.

Hyvää Yötä!

tai pitäiskö sanoa huomenta tässä vaiheessa alkavaa uutta vuottamme.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuntuu kuin lämpö nousisi. Ei uskalla mitata, kun aamulla pitäisi lähteä töihin. :dunno: Hyvää yötä.

Estate

Well-known member
Menen nukkumaan... Tai ensin varmaan vähän lueskelen... Toivottavasti näen kauniita unia... *haaveilee*

Knoukka

Well-known member
S.A sanoi:
Menen nukkumaan... Tai ensin varmaan vähän lueskelen... Toivottavasti näen kauniita unia... *haaveilee*
Näät unta että dsäkki ja lfb imee sun korvia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Paljon paremmin jaksaa yöllä valvoa, kun nukkuu useamman tunnin iltanokoset. Hyvää ötyä nyt kuitenkin.

Knoukka

Well-known member
Olga sanoi:
Paljon paremmin jaksaa yöllä valvoa, kun nukkuu useamman tunnin iltanokoset. Hyvää ötyä nyt kuitenkin.
Näin on. Kokemusta on. Mutta nyt meen sänkyyn kera kirjan ja alan nukkua sitten kun siltä tuntuu vailla pelkoa aikaisesta herätyksestä. Mukavuuden huippu! :ahem: