Nukkumaanmenoilmoitukset tänne

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Aattele, jos Nukku-Matti spoilaa? :wink:

Itsehän aattelin nukkua reilut neljä tuntia!
Enpähän ollut aamulla varuillani, mutta enpä ainakaan vapaassa keskustelussa spoilaantunut, eli luottavaisin mielin tulevaisuutta kohti.

En oo vielä ihan varma, että pönkitänkö heterouttani nukkumalla. Pää on ollut täynnä räkää ja nyt tuntuu tossa silmien yläpuolella otsalohkossa, että siellä olis jotain stuffia. On muuten aika v***umainen fiilis, jos täytyy kumartua tai niistää nenää tai melkein mitä vaan. Toivottavasti burana auttais edes vähän.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Minulla on yksinkertainen kysymys:

Miksi nukutaan? Miltä se tuntuu? En tiedä sellaisesta kun en ole koskaan kokenut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Puhhuijaa. Taitaa olla yhteensä jotain 15tuntia unta takana viimeiseltä kolmelta yöltä, eikä väsytä. Kaikki muut porukan jäsenet tuntuvat yhdessä vuorokaudessa nukkuvan tuon verran. Olen poikkeava jopa kaltaisteni seurassa:dunno:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nukkumaan ja taas kellot viritykselle hyvin hyvin varhaiseen aikaan. Johan tässä on valvottukin aamukolmesta lähtien, mitä nyt pääsi tapahtumaan hetkellinen torkahtaminen koneen ääressä päivällä. :rolleyes:
Unia!

R.Rosset

Well-known member
Thunder sanoi:
Minulla on yksinkertainen kysymys:

Miksi nukutaan? Miltä se tuntuu? En tiedä sellaisesta kun en ole koskaan kokenut.
Niin mistä maailmasta tämä Thunder nyt taas olikaan? Vois mennä nukkuun joskus yhdeltä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Nokialainen taskuviestimeni on asetettu ääntelemään aamulla klo 04.50, joten katson tämän vuorokauden forumoinnin kohdaltani suoritetuksi.

Varsin hyvää yötä kaikille jo nukkuville, sekä myös hereillä oleville.

Ciao!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Il Tempo Gigante sanoi:
Luulisin, että on paras tekeytyä yöpuulle. Aamusella pitäisi olla töimaalla viimeistään klo 09.00.

Hyvää yötä.
Kaveri on Thaimaalla tekemässä perinteisesti "töitä".