Thunder
Vihan aiheuttaja
PussyalyYlen Sankia Priha sanoi:..eli "annualy"?
PussyalyYlen Sankia Priha sanoi:..eli "annualy"?
Tekoaly.Thunder sanoi:Pussyaly
No sinä se et töitä pelkää!kouvotsvoni sanoi:*alkaa nukkua työn ääressä*
Huhhuh! Pitää niin kiirettä, että hirvittää. Ei tässä ehdi nukkua, kun piti henkisesti valmistautua ruokatuntiin ja piti sitä ennen käydä hermosauhuilla, kun stressi painaa.. Sitten ruokatunnille, pikaisesti leimasin itseni takaisin ja nyt tässä hengailen työpisteellä..muut edelleen ruokatunnilla maleksimassa. Silti minä taidan olla ahkerin. Päävahtimestari päivät pitkät lähinnä tällä koneella pyörii Suomi24:n khatissa ja deittipalveluissa, silloin kun ei ole kuolaamassa opiskelijatyttöjen periä.AJ sanoi:No sinä se et töitä pelkää!![]()
Oon usein miettinyt, että onko noissa sun jutuissa perää lainkaan, mutta sieltähän se tuli totuus julki!kouvotsvoni sanoi:Huhhuh! Pitää niin kiirettä, että hirvittää. Ei tässä ehdi nukkua, kun piti henkisesti valmistautua ruokatuntiin ja piti sitä ennen käydä hermosauhuilla, kun stressi painaa.. Sitten ruokatunnille, pikaisesti leimasin itseni takaisin ja nyt tässä hengailen työpisteellä..muut edelleen ruokatunnilla maleksimassa. Silti minä taidan olla ahkerin. Päävahtimestari päivät pitkät lähinnä tällä koneella pyörii Suomi24:n khatissa ja deittipalveluissa, silloin kun ei ole kuolaamassa opiskelijatyttöjen periä.
Mikä on totuus?AJ sanoi:Oon usein miettinyt, että onko noissa sun jutuissa perää lainkaan, mutta sieltähän se tuli totuus julki!![]()
Tuolla ulkona.kouvotsvoni sanoi:Mikä on totuus?
Siellä ainakin esimies viilettää, tiedä sitten totuudesta.burb sanoi:Tuolla ulkona.
Mulla seittemäs ja vika. Nyt goisimaan.ettelbruck sanoi:Nyt nokosille. Edessä viikon viides yövuoro.
Totuus on kirjoitettu sotuus.kouvotsvoni sanoi:Mikä on totuus?
107107-107AJ sanoi:Totuus on kirjoitettu sotuus.
Yeah, behind the barn.Thunder sanoi:"The truth is out there".
Onko tuo puhelinnro? Hmm, tulos on siis 107000, vielä lisätään nolla sinne alkuun ja hep, olet soitellut seksilinjoille Päävahtimestarin tittelillä?kouvotsvoni sanoi:107107-107