T.K
Sähkö-ukkeli
Tosin poikkeuksena tämä kisa.Ysikolmoset ei häviä ikinä.
Tosin poikkeuksena tämä kisa.Ysikolmoset ei häviä ikinä.
Outoa napinaa, vai oletko kotoisin Betelgeuzesta?Ei tartte sentään apinaksi nimitellä :
Tajusin tossa yks päivä että sehän kuulostaa ihan beetle juicelta kun sanoo ääneen.Outoa napinaa, vai oletko kotoisin Betelgeuzesta?
Sitä on sitten katsottu elokuvia.Tajusin tossa yks päivä että sehän kuulostaa ihan beetle juicelta kun sanoo ääneen.
Olen siis viisas.
Ihmekö tuo, koska Beetlejuice tulee juuri Betelgeusesta.Tajusin tossa yks päivä että sehän kuulostaa ihan beetle juicelta kun sanoo ääneen.
Olen siis viisas.
Niin tässä tarkotettiin fyysisesti kokoajan. Aikamoista failia jopa aikuiselta. Taidat olla liian vanha kaikinpuolin.. Ihanaa olla nuori.Fyysisesti vai henkisesti?
Henkisesti Joni now and forever. Fyysisesti.. eeh.. ööh.. no emmie tiijä näistä, niin saatana.![]()
Simputusta vanhemmilta forumisteilta. Henkilökohtaisestihan olen tällaista toimintaa vastaan.18.06.1995. Mitä voitin?
Sinä, Putki, tunnut olevan henkilökohtaisesti vähän kaikkea vastaan. Paitsi energiajuomia.Simputusta vanhemmilta forumisteilta. Henkilökohtaisestihan olen tällaista toimintaa vastaan.
Vastustan tätä mielipidettä.Sinä, Putki, tunnut olevan henkilökohtaisesti vähän kaikkea vastaan. Paitsi energiajuomia.
Molin 16. Tässäpä teille siis kaksi synkkää tulevaisuudenkuvaa siitä, mihin valitsemanne tie johtaa.Näemmä olen 15 täyttänyt, kun tänne liityin. Henkinen taso onkin mennyt alaspäin siitä.