Nuorten jääkiekon MM-finaalin seurantatojck

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ei ole onneksi avaimia enää...

...vai onko sittenkin?
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Seuraavaksi voidaan alkaa seurata jääpallon mm-kisoja. Siinä yhdistyy pallo- ja mailaurheilu. :idea::thumbup:
Jääpallolla on Suomessa sen verran pitkät perinteet ettei mitenkään huono idea. Aikoinaanhan Kale-mafia onnistui hallibisneksellään ajamaan kiekon jääpallon ohi, mutta globaalistihan puhutaan hyvinkin samansuuruisista lajeista. Yksi jääpallon MM-kulta vastaa siten yhtä jääkiekon olympiakultaa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei, eikä siinä mitään pahaa olisi, sulle se olisi varmaan kova paikka? Huonot käytöstavat sillä ainakin on :mad:
Ei toki olisi. Tunnen useampiakin homoja, ei niissä mitään ihmeellistä ole. Räikkösen asianhoitajat saattaisivat kuitenkin olla kiinnostuneita tuosta sinun kommentista. Ihan noin niinku toimenpiteitä varten.
 

Ganador

Banned
Liittynyt
17.3.2013
Viestit
389
Komp.

Vaikka en itseäni minään jääkiekkoihmisenä kovasti pidäkkään. Tiedä edes mikä on SM-liigan tilanne tällä hetkellä, muuten kuin että TPS on pelannut ihan päin vittua :eek:
Sinun juntteus tuli esille jo tuolle edellisissä viesteissä.

Jääkiekossa ei olisi mitään vikaa jos sen ympärillä ei pyörisi tätä sotahistoria paskaa. En minä sitä silti seuraisi, mutta se ei ainakaan saisi aikaan niin paljoa vastenmielisiä tuntemuksia kun Suomi siinä menestyy.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Osa-aikajuntti saa ja pitääkin olla, mutta kokoaikaisuus on perseestä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Sinun juntteus tuli esille jo tuolle edellisissä viesteissä.

Jääkiekossa ei olisi mitään vikaa jos sen ympärillä ei pyörisi tätä sotahistoria paskaa. En minä sitä silti seuraisi, mutta se ei ainakaan saisi aikaan niin paljoa vastenmielisiä tuntemuksia kun Suomi siinä menestyy.
Eli, koska minä seuraan vähemmän tarkasti jääkiekon SM-sarjaa, ja kun tulee esim nuorten MM-kisat, joita tulee seurattua, niin olen mielestäsi juntti?

Kuka mistään sotahistoriasta nyt on taas löpissy? Oletko joku vitun sivari vai? Ilmeisesti tulee ainakin, sitten kun armeijaan pitäisi mennä. Ei sivareissa tietysti mitään vikaa ole, suurin osa niistä on huomattavasti fiksumpia kuin sinä, vaikkakin itseäsi selvästikin pidät huomattavasti keskiverto Suomalaista fiksumpana.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24238
Sijainti
lappeen Ranta
... nämä juntit
...
Juntteja ne on.
... juntteus...
Sinun juntteus
Mielenkiintoinen tää "junttius" -hommeli. Urheilussa, musiikissa, ym. käytettynä arvottamisen tukena. Sitä ollaan jotenkin niin epävarmoja omista mieltymyksistä eri asioiden suhteen, että annetaan jonkin todellisen tai oletetun junttiuden vaikuttaa omiin valintoihin. Kaappijunteilla tilanne lienee kaikkein hankalin. Muuten voisi kovasti pitämästään jääkiekostakin intoilla, mutta kun joutuisi sitten oman junttiutensa tunnustamaan :doubtful: :confused:. Niin fanitetaankin sitten jalkapalloa ja asetutaan samalla junttiuden yläpuolelle, harmi vaan kun ei jalkapallo yhtään kiinnosta, mutta eipähän tule oltua juntti. Tai sitten ollaankin oikeasti kiinnostuneita jalkapallosta, mutta harmitellaan sitä kun jääkiekko on täällä suositumpaa ja niinpä sitten jääkiekon fanikulttuurissa ilmenevät piirteet on junttiutta siinä kun vastaavat tsydemit jalkapallossa on... no jotain vissiin, tuskin itsekään tietävät mitä, mutta siis ei junttiutta ainakaan.

Eli jos joku ei tykkää jääkiekosta siksi kun se on junttia, niin tajuaakohan kyseinen valinnantekijä, että hän on antanut sen valinnan niiden junttien tehtäväksi? Että jos juntti tekee noin, niin minäpä teen näin, koska en ole juntti. Tyhmää on mun mielestäni moinen. Kyllä ihmisen kannattaisi tykätä niistä asioista, joista tykkää. Sen sijaan että tykkää niistä asioista, joista juntit ei tykkää. Sit jos oikeasti sattuu tykkäämään niistä asioista, joista juntit ei tykkää, niin junttileimojen heittely on ihan vaan aika helvetin turhaa ja tavallaan osoittaa, että omasta mausta ei kuitenkaan aivan varmoja vielä olla.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Se mua on niin paljon aina kiinnostanut kun jalkapallofanit tulee lätkäihmisiä syyttämään junteiksi.
Kun ottaa keskimääräisen lätkäfanin ja keskimääräisen jalkapallofanin niin enpä usko että sivistystasossa on kovinkaan suurta eroa. Globaalisti jos aletaan vielä mittaamaan niin luulenpa että lätkän parissa on jopa sivistyneempää porukkaa kuin jalkapallon.

Mulla muuta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olihan mulla tosiaan jokunen vuosi sitte pari VIP-kausikorttia paikallisen potkupallojoukkueen otteluihin. Muutaman kävin jopa katsomassa kera ilmaisen, mutta keskinkertaisen tarjoilun. Ei vaan viittiny enempää palella, kun oli niin kylmä kesä/syksy.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olihan mulla tosiaan jokunen vuosi sitte pari VIP-kausikorttia paikallisen potkupallojoukkueen otteluihin. Muutaman kävin jopa katsomassa kera ilmaisen, mutta keskinkertaisen tarjoilun. Ei vaan viittiny enempää palella, kun oli niin kylmä kesä/syksy.
Lajin kiinnostuksesta kertoo jotain ehkä sekin, että en tahtonut millään löytää kaveria noihin matseihin, vaikka luvassa oli ilmasta sapuskaa ja viiniä/olutta. Ois pitänyt vielä lyödä käteistä kouraan.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Lajin kiinnostuksesta kertoo jotain ehkä sekin, että en tahtonut millään löytää kaveria noihin matseihin, vaikka luvassa oli ilmasta sapuskaa ja viiniä/olutta. Ois pitänyt vielä lyödä käteistä kouraan.
:D:D
 
Ylös