Jääpallolla on Suomessa sen verran pitkät perinteet ettei mitenkään huono idea. Aikoinaanhan Kale-mafia onnistui hallibisneksellään ajamaan kiekon jääpallon ohi, mutta globaalistihan puhutaan hyvinkin samansuuruisista lajeista. Yksi jääpallon MM-kulta vastaa siten yhtä jääkiekon olympiakultaa.Seuraavaksi voidaan alkaa seurata jääpallon mm-kisoja. Siinä yhdistyy pallo- ja mailaurheilu. :idea::thumbup:
Ei, eikä siinä mitään pahaa olisi, sulle se olisi varmaan kova paikka? Huonot käytöstavat sillä ainakin onOnko sulla tarkempaakin tietoa?
Ei sitä kovin pitkälle tarvi pötkiä kun kiekkokansan juntteus tulee esille.Eipä nuilla sun eväillä olisikaan pitkälle pötkäisty.
Ei toki olisi. Tunnen useampiakin homoja, ei niissä mitään ihmeellistä ole. Räikkösen asianhoitajat saattaisivat kuitenkin olla kiinnostuneita tuosta sinun kommentista. Ihan noin niinku toimenpiteitä varten.Ei, eikä siinä mitään pahaa olisi, sulle se olisi varmaan kova paikka? Huonot käytöstavat sillä ainakin on
Kerrohan tarkemmin. Vaikka juntteudestani.Ei sitä kovin pitkälle tarvi pötkiä kun kiekkokansan juntteus tulee esille.
Sinähän tuot sitä omaasi koko ajan esiin hokemalla tuota samaa paskaa.Ei sitä kovin pitkälle tarvi pötkiä kun kiekkokansan juntteus tulee esille.
Voithan sinä olla vaikka se asiallinen jääkiekkoihminen, mistä minä tiedän.Kerrohan tarkemmin. Vaikka juntteudestani.
Tein virheen, ei olisi pitänyt sohaista muurahaispesää.Sinähän tuot sitä omaasi koko ajan esiin hokemalla tuota samaa paskaa.
Komp.Kerrohan tarkemmin. Vaikka juntteudestani.
Sinun juntteus tuli esille jo tuolle edellisissä viesteissä.Komp.
Vaikka en itseäni minään jääkiekkoihmisenä kovasti pidäkkään. Tiedä edes mikä on SM-liigan tilanne tällä hetkellä, muuten kuin että TPS on pelannut ihan päin vittua
Eli, koska minä seuraan vähemmän tarkasti jääkiekon SM-sarjaa, ja kun tulee esim nuorten MM-kisat, joita tulee seurattua, niin olen mielestäsi juntti?Sinun juntteus tuli esille jo tuolle edellisissä viesteissä.
Jääkiekossa ei olisi mitään vikaa jos sen ympärillä ei pyörisi tätä sotahistoria paskaa. En minä sitä silti seuraisi, mutta se ei ainakaan saisi aikaan niin paljoa vastenmielisiä tuntemuksia kun Suomi siinä menestyy.
... nämä juntit
...
Juntteja ne on.
... juntteus...
Mielenkiintoinen tää "junttius" -hommeli. Urheilussa, musiikissa, ym. käytettynä arvottamisen tukena. Sitä ollaan jotenkin niin epävarmoja omista mieltymyksistä eri asioiden suhteen, että annetaan jonkin todellisen tai oletetun junttiuden vaikuttaa omiin valintoihin. Kaappijunteilla tilanne lienee kaikkein hankalin. Muuten voisi kovasti pitämästään jääkiekostakin intoilla, mutta kun joutuisi sitten oman junttiutensa tunnustamaan :doubtful: . Niin fanitetaankin sitten jalkapalloa ja asetutaan samalla junttiuden yläpuolelle, harmi vaan kun ei jalkapallo yhtään kiinnosta, mutta eipähän tule oltua juntti. Tai sitten ollaankin oikeasti kiinnostuneita jalkapallosta, mutta harmitellaan sitä kun jääkiekko on täällä suositumpaa ja niinpä sitten jääkiekon fanikulttuurissa ilmenevät piirteet on junttiutta siinä kun vastaavat tsydemit jalkapallossa on... no jotain vissiin, tuskin itsekään tietävät mitä, mutta siis ei junttiutta ainakaan.Sinun juntteus
Lajin kiinnostuksesta kertoo jotain ehkä sekin, että en tahtonut millään löytää kaveria noihin matseihin, vaikka luvassa oli ilmasta sapuskaa ja viiniä/olutta. Ois pitänyt vielä lyödä käteistä kouraan.Olihan mulla tosiaan jokunen vuosi sitte pari VIP-kausikorttia paikallisen potkupallojoukkueen otteluihin. Muutaman kävin jopa katsomassa kera ilmaisen, mutta keskinkertaisen tarjoilun. Ei vaan viittiny enempää palella, kun oli niin kylmä kesä/syksy.
Oisit kysynyt mua. Oisin lähtenyt.Lajin kiinnostuksesta kertoo jotain ehkä sekin, että en tahtonut millään löytää kaveria noihin matseihin, vaikka luvassa oli ilmasta sapuskaa ja viiniä/olutta. Ois pitänyt vielä lyödä käteistä kouraan.
Lajin kiinnostuksesta kertoo jotain ehkä sekin, että en tahtonut millään löytää kaveria noihin matseihin, vaikka luvassa oli ilmasta sapuskaa ja viiniä/olutta. Ois pitänyt vielä lyödä käteistä kouraan.