Nuorten U20 MM-kisojen puolivälierien Vapaan ajantasainen seurantatojck 2.1. 2016

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
No tulipas sitä huolimattomasti heitettyä toinen vaihtoehtoinen osavaltio. :yuck:

Takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Maanantain välieräotteluille on kaksi YLEn lähetysaikaa, 15:45 ja 19:45, kumpi noista on Suomi-Ruotsi-matsin aika?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Maanantain välieräotteluille on kaksi YLEn lähetysaikaa, 15:45 ja 19:45, kumpi noista on Suomi-Ruotsi-matsin aika?

Niin?? Suomen aikavyöhyke, Ruotsin aikavyöhyke? Ei sano nimi mitään? Kesäolympialaiset 1952? Lapissa joikaa toki kirjoitusasultaan lähes vastaava kieli, mutta muuta yhteistä ei siten olekaan. Moottoriurheiluforumilla nyt Tag Heuer, Rolex, pitäisi olla tuttua juttuja. Teksti-TV ei sano mitään?

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Mä haluun, et Kaj Kunnas selostais loppumatsit! Onks kannattajii tälle idealle?
Ei saa ainakaan täältä kannatusta, muistan kun selosti Haapasalon(Ville, se näyttelijä) kanssa jotain Suomen naisten MM-kisapeliä ja oli pakko laittaa äänet pois kun ei sitä pashaa pystynyt kuuntelemaan :yuck:

Mut olihan toi eilinen peli ihan superviihdyttävä(sori naapurit), ja vaikka mokia omassa päässä tulikin niin silleen positiivista että niitä onnistumisiakin tuli muillekkin kuin loistavalle PuLa-Aho ketjulle. Toi ketju + Barkov & Ristolainen & kumppanit niin voi olla et saapi muutaman vuoden päästä häiritä naapureita aikuisten kisoissakin :)

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Niin?? Atlanta, Georgia? Ei sano nimi mitään? Kesäolympialaiset 1996? Neuvostoliitosta toki irtaantui kirjoitusasultaan samanniminen valtio, mutta muuta yhteistä ei siten olekaan. Moottoriurheiluforumilla nyt Braselton, Georgia pitäisi olla tuttu paikka. Road Atlanta ei sano mitään?
Turha sun on mulle suuttua kun itse tupeksit. :eek: