Juuri näin, tulokset eivät kerro kaikkea. Ausseissa ei oli kakkosruutua saavuttanut, ilman Massan tupelointia ja Heikin huonoa tuuria. Malesia taas, pilasiko se McLaren todella ne aika-ajot? Siis oletko aivan varma, että hävisi suorastaan todella paljon vai oliskohan kyse pienestä poliittisesta pelistä? Nopeimman kierroksen veti Kimikin Monacossa, se ei paljoa siinä vaiheessa kerro kun kärjen ei tarvitse puristaa yhtään, vaan säästellä koneita(taas näiden päättäjien loistavia aikaansaannoksia )WebSlave sanoi:Tulokset eivät kerro kaikkea.
-Australia (5 kierrosta painavampi) meni loistavasti
-Malesia (4 kierrosta kevyempi) McLaren pilasi aika-ajon, startti ja ykkösmutka kisan. Kisan nopein kierros kuitenkin, joten vauhtia riitti.
-Bahrain (4 kierrosta raskaampi) balanssiongelmia, silti 6. ruudusta neljänneksi.
-Espanjassa (2-3 kierrosta raskaampi) turva-autosääntö pilasi kisan
-Turkissa (2 kierrosta raskaampi) oma moka vei hyvän starttipaikan. Nousi 4 sijaa kisassa.
-Monaco (?) nousi jo viidenneksi, mutta Alonso rikkoi takarenkaan ja vähän autoakin.
Ongelmia on ollut eritoten aika-ajoissa hyvän alkukauden jälkeen (jolloin ongelma oli pikemmin lähdöt). Jos Nick olisi saanut ajaa Australian tapaan ongelmattoman viikonlopun, olisivat tuloksetkin parempia. Lähimpänä ongelmatonta ollut Bahrain olikin ihan kelpo suoritus, vaikka Kubica toki oli edellä sielläkin.
Bahrainin tuloksiin taas vaikutti kovasti McLarenin meininki. Siellä kun vertaa vielä sitä että Kubica otti paalun, niin heh. Ja eipä noissa muissakaan juuri kehumista ole mutta ongelma ilmeisesti on aika pitkälti sama kuin Kimilläkin. Ei vaan saa renkaita toimimaan aika-ajoihin tallikaverin tapaan. Kyllähän Heidikin kisoissa ajelee ammattilaisen ottein.