NYT tarvitaan automaattisen tietojenkäsittelijän apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain Howdy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Captain Howdy

Well-known member
Appiukolla on n. 5 vuotta vanha läppäri. Soitti ja sanoi, että nettiin ei pääse, koska 'kone ehdottelee taas jotain'. Viimeksi kun sama tilanne ilmeni, oli kyseessä kuulemma 'joku saatanan virus, joka hyppi ruudulla ja ehdotteli kaikkea'. Lopulta selvisi, että se oli windows-avustaja. Että tältä pohjalta näitä sitten.

No, pyysin appiukkoa laittamaan meilillä virheilmoituksen tms. jotta voin paikallistaa ongelman. Tässä suoraan litteroituna meili:

"Adoke Fals Paer 10 Asieiprit in tis in moviee is causinc sol wiy,if contines nasaes to run,yorn
...coputier may beleoe umenesponsivere.Do yo to wat to selipt.Tai jotain en vastaa,tiedä mitä utsitaan.T.Appiukko"

Voi luoja. Miten tässä nyt sitten muotoilis. Flashplayeriähän toi jotenkin koskee...
:D:D:D:D

No, pyysin appiukkoa laittamaan meilillä virheilmoituksen tms. jotta voin paikallistaa ongelman. Tässä suoraan litteroituna meili:

"Adoke Fals Paer 10 Asieiprit in tis in moviee is causinc sol wiy,if contines nasaes to run,yorn
...coputier may beleoe umenesponsivere.Do yo to wat to selipt.Tai jotain en vastaa,tiedä mitä utsitaan.T.Appiukko"

Oho! Appiukkos on Mäkisen Tommi! :thumbup: :D

"A script in this movie is causing Adobe Flash Player 10 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script? Yes / No.

Aborttia vaan ja uutta suoleen. Mä luulen toi liittyy paskasti tehtyihin sivustoihin. Joku viksumpi kertokoon enämpi.

"A script in this movie is causing Adobe Flash Player 10 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script? Yes / No"

Eli vastaisin normaalisti "Yes".

Viimeksi muokattu:
Ei tuo loppujen lopuksi ollut vaikeaa. Korjaa tunnistettavien sanojen oikeinkirjoituksen ja poistaa täyden siansaksan välistä. Sitten vain näin jäljelle jäänyt tekstinpätkä Googleen, niin sieltä se *plops* täydentää virheilmoituksen täydelliseksi.

Hassua sinällään, että lopun kysymyksen olennaisin sana ei ollut appiukkosi transkriptiossa laisinkaan. "Abort" on Googlen mukaan se mitä kysytään, mutta voisihan siinä teoriassa olla myös "continue".

Viimeksi muokattu:
Mulle toi yks QWOP-peli on silleen 'run slowly', flashin kanssa ei ongelmia.

Ei tuo loppujen lopuksi ollut vaikeaa. Korjaa tunnistettavien sanojen oikeinkirjoituksen ja poistaa täyden siansaksan välistä. Sitten vain näin jäljelle jäänyt tekstinpätkä Googleen, niin sieltä se *plops* täydentää virheilmoituksen täydelliseksi.

Vielä helpommaksi tuon teki se, että oikea vastaus oli luettavissa yllä.

:D :D :D

Mun kone ei ehdottele mulle mitään sopimattomia, Howdyn appiukollakin on näköjään enemmän sutinaa. Mutta sehän onkin Tommi Mäkinen, tuo Puuppolan kuumottava miekkonen :ahem:.

Miniläppäriin tulee ajoittain parituspyyntöjä aivan oudoilta kamppeilta.

Tästä on varmaan kyse:

A script in this movie is causing Adobe Flash Player 10 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script? Yes / No.

Käykä teille koskaa sillai, että hammastikku kiilautuu tiukasti hampaiden väliin ja katkeaa. Just äsken kävi näin, mulle.