kouvotsvoni
Banjottu
Miksei samat tyypit hurranneet silloin, kun öljyn hinta nousi lyhyessä ajassa moninkertaiseksi, mutta bensamittareilla näkyi nousu alle 1,5 kertaisena?
Ei huomattu hurrata. Kyllä kai öljy-yhtiöitten kate on silti ollut juhlava.Miksei samat tyypit hurranneet silloin, kun öljyn hinta nousi lyhyessä ajassa moninkertaiseksi, mutta bensamittareilla näkyi nousu alle 1,5 kertaisena?
Ei huomattu hurrata. Kyllä kai öljy-yhtiöitten kate on silti ollut juhlava.
Ärsyyntyy :mad_old:- Ei tässä mystiikkaa ole. Kuluttaja ehkä ärsyyntyy, kun lukee näitä kovia pudotuksia, Neste Oilin toimialajohtaja Sakari Toivola totesi.
Toivolan mukaan ensin kannattaa katsoa veroja.
Öljymiesten mukaan syynä on euron heikentyminen ja dollarin vahvistuminen.
(Ilta-Sanomat)
Mistä tämä 150 taalaa tulee?Tynnyrihinta 150 -> 100
Litrahinta 1,57 -> 1,50
Ärsyyntyy :mad_old:
Mistä tämä 150 taalaa tulee?
En minä ainaskaan korkeampaa hintaa nähnyt kuin: 03/07/2008 140.73$
Ja koska se on netissä niin se täytyy olla totta.Tynnyrin hinta on pudonnut heinäkuun alun 150 dollarista alle sadan taalan, mutta tankkaajan laskussa pudotus ei näy.
Toki uskomme ennemmin Ilta-Sanomia kuin OPECia.:ahem:Ilta-Sanomista:
Ja koska se on netissä niin se täytyy olla totta.
Ei tarvinnut odottaa edes puolta vuotta.Uskallan lyödä vetoa, että öljyä myydään alle 100$/barreli 2 vuoden kuluessa tästä päivästä.
En ole lainkaan yllättynyt, mikäli öljyä myydään jo ensi vuonna haarukassa 60-70 $/barreli.
Mun mielestäni aika turhaa jorinaa selitellä pehmoisia talouslehdelle siitä,http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/09/14573
Tämä hurja UUTISRYÖPPY aiheesta on tietenkin yksin ja ainoastaan tämän toikin ansiota:ahem:
Niin ja kertokaa nyt jo, että missä voi tankata noilla indekseillä. Tarvitseeko siihen ulkomaalaisen Visan?Vielä kun löytäisi bensan maailmanmarkkinahinnat jostain.
Sanon saman hieman pidemmän kaavan mukaan :Meinaat jotta kartellilla vetävät? Ei noilla kummoiset katteet ole. Boitot vievät keinottelevat ketkut, samat jotka hilasivat ruoan hinnatkin pilviin (bensan markkina-arvoja en ole vieläkään löytänyt)..ainakin näin minun on annettu ymmärtää.
Turhapuro yritti ostaa joskus maitokaupasta keskikaljaa prosenteilla.Niin ja kertokaa nyt jo, että missä voi tankata noilla indekseillä. Tarvitseeko siihen ulkomaalaisen Visan?