Ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä on MSa? Jokin lähde, missä/mikä?jupla sanoi:MSa arvioi.....
Ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä on MSa? Jokin lähde, missä/mikä?jupla sanoi:MSa arvioi.....
Sveitsiläinen MOTORSPORT aktuell, saksankielinen kerran viikossa ilmestyvä aviisi, josta ei ole nettiversiota.äxä sanoi:Ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä on MSa? Jokin lähde, missä/mikä?
Lehti. Motorsport aktuell.äxä sanoi:Ehkä tyhmä kysymys, mutta mikä on MSa?
Kiitos kovasti tiedosta, olen taas vähän viisaampi. Harmi vaan kun ei tullu tuota saksaa opiskeltua koskaan, tuntuis olevan ihan asialehti.:dunno:jupla sanoi:Sveitsiläinen MOTORSPORT aktuell, saksankielinen kerran viikossa ilmestyvä aviisi, josta ei ole nettiversiota.
Otto Hokkanen sanoi:Lehti. Motorsport aktuell.
Hamilton viimeisenä.Faustus sanoi:
Hondat jälleen omalla paikallaan. Jos noissa ei ole kerta ongelmia, niin miksi vauhtia ei löydy laisinkaan ja kierrosmäärätkään eivät päätä huimaa? Muuten on aika odotetunlainen lista, tosin Fisicon kolmostila on varmaan vetäisty tyhjällä tankilla PR-kierros mielessä.1. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:22.433 32
2. F. Alonso Renault R28 1:22.889 +0.456 47
3. G. Fisichella Force India F8-VII 1:23.015 +0.582 52
4. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:23.266 +0.833 33
5. N. Rosberg Williams FW30 1:23.453 +1.020 12
6. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:23.657 +1.224 23
7. D. Coulthard Red Bull Racing RB4 1:23.668 +1.235 26
8. N. Heidfeld BMW Sauber F1.08 1:23.718 +1.285 13
9. G. Paffett McLaren MP4-23 1:23.772 +1.339 20
10. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:23.920 +1.487 25
11. K. Nakajima Williams FW30 1:23.955 +1.522 35
12. N. Piquet Jr. Renault R28 1:24.046 +1.613 24
13. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:24.227 +1.794 38
14. R. Barrichello Honda RA108 1:24.794 +2.361 15
15. A. Wurz Honda RA108 1:27.807 +5.374 6
Koska aerodynamiikka ei ole lainkaan valmis, kertoivat itte. Ilmeisesti 2008 auton aloitusta on ollut pakko viivästyttää, jotta pääsivät edes jotenkin jyvälle viimevuotisen suden ongelmista, minkä takia päätyivät tuomaan uutukaisen ensin radalle puhtaasti mekaanisten osien testausta varten. Näin saatiin vähän enemmän aikaa aerodynamiikan viimeistelyyn. Brawn oli sitä mieltä, että heidän aikojaan kannattaa ruveta vertailemaan vasta, kun Melbournea varten tehtävä aeropäivitys on kiesissä kiinni.Misa1 sanoi:Hondat jälleen omalla paikallaan. Jos noissa ei ole kerta ongelmia, niin miksi vauhtia ei löydy laisinkaan?
No siinäpä on harjaantunut silmäMisa1 sanoi:
Hmm, minnekkäs extra siipi on keulalta hävinnyt? :ahem:
Jep, hoksasin asian ihan itsekkin. Mun harjaantunut silmä teki tepposet ku selailin F1 today muka tänään kuvia. Väritystähän he kertoivat Williamsilla muuttavan useaan otteeseen testeihin, joten se hämäsi lisää harjaantunutta silmääniBobakki sanoi:No siinäpä on harjaantunut silmä
Auto on FW29, ratissa on Wurz ja väritys on viime kauden, eikä nyt testeissä käytettävä. Olet siis löytänyt vanhan kuvan, onnittelut.
Bobakki sanoi:Koska aerodynamiikka ei ole lainkaan valmis, kertoivat itte. Ilmeisesti 2008 auton aloitusta on ollut pakko viivästyttää, jotta pääsivät edes jotenkin jyvälle viimevuotisen suden ongelmista, minkä takia päätyivät tuomaan uutukaisen ensin radalle puhtaasti mekaanisten osien testausta varten. Näin saatiin vähän enemmän aikaa aerodynamiikan viimeistelyyn. Brawn oli sitä mieltä, että heidän aikojaan kannattaa ruveta vertailemaan vasta, kun Melbournea varten tehtävä aeropäivitys on kiesissä kiinni.