kouvotsvoni
Banjottu
Minä varaan käsipisteen ja pefletin.
Tarkoittaako tämää sitä, että siirretään sut ehkä osallistuvista osallistuviin? Osoite on sitten ruma betonibunkkeri, Tampere.Lupaan tulla paikalle TAI toimittaa itsestäni valokuvan ko. päivämään mennessä Pyryfin osoitteeseen.
Tuleeko ton pilkun jälkeen vielä , Hervanta, Tampere?Tarkoittaako tämää sitä, että siirretään sut ehkä osallistuvista osallistuviin? Osoite on sitten ruma betonibunkkeri, Tampere.
En asu siellä enää. Löysin toisen yhtä lohduttoman asuinalueen jossa tunnen oloni kotoisaksi.Tuleeko ton pilkun jälkeen vielä , Hervanta, Tampere?
Joko minä osallistuu, tai sitten lähetän sijaisosallistujan. Se voi olla vähän niinkun fifty/sixty/107 tjms.Tarkoittaako tämää sitä, että siirretään sut ehkä osallistuvista osallistuviin? Osoite on sitten ruma betonibunkkeri, Tampere.
Aja partas hippi ja mee töihin! Banjoon sut sitte.En kyllä taida, en. Olen nykyään niin oudoksi muuttunut. Ei edes peilistä tunnista.
Lisäksi siemensyöksyilijää voi nimittää jonkinlaiseksi lingoksi.
Ei sinne kukaan kuitenkaan tuu. Peru vaan.Tällä päivämäärällä lisätty 2:aksi varmistunutta osallistujaa lisää.
5 Päivää aikaa ilmoittautua!
Mitä tapahtuu heille, jotka eivät ilmoittaudu ajoissa, mutta tulevat silti paikalle? Saammeko potkia sellaisia lurjuksia?Tällä päivämäärällä lisätty 2:aksi varmistunutta osallistujaa lisää.
5 Päivää aikaa ilmoittautua!
Enpä minä nyt näe kovin mielekkäänä toimintana että osa maksaa ja osa on vapaamatkustajia. 20.12.11 mennessä ilmoittautuneiden kesken maksellaan saunavuokra pois poikkeensa ja muut sitten eivät osallistu.Mitä tapahtuu heille, jotka eivät ilmoittaudu ajoissa, mutta tulevat silti paikalle? Saammeko potkia sellaisia lurjuksia?
Noilla ehdoilla mut voi sitten tiputtaa pois, kun en oo ollenkaan varma paikalle pääsystä.Enpä minä nyt näe kovin mielekkäänä toimintana että osa maksaa ja osa on vapaamatkustajia. 20.12.11 mennessä ilmoittautuneiden kesken maksellaan saunavuokra pois poikkeensa ja muut sitten eivät osallistu.
Saako maksaa luonnossa kesken löylynheiton?Enpä minä nyt näe kovin mielekkäänä toimintana että osa maksaa ja osa on vapaamatkustajia. 20.12.11 mennessä ilmoittautuneiden kesken maksellaan saunavuokra pois poikkeensa ja muut sitten eivät osallistu.
Jeba!Enpä minä nyt näe kovin mielekkäänä toimintana että osa maksaa ja osa on vapaamatkustajia. 20.12.11 mennessä ilmoittautuneiden kesken maksellaan saunavuokra pois poikkeensa ja muut sitten eivät osallistu.
Jos saa, niin kuka sitten maksaa enää rahalla?Saako maksaa luonnossa kesken löylynheiton?
Joni!Niin olikos sitä tuohon Vantaan snooker-möötteen tulijoita. Siellä olisi paikkoja vapaana?
Koskas se on?Niin olikos sitä tuohon Vantaan snooker-möötteen tulijoita. Siellä olisi paikkoja vapaana?
Onko se samaan aikaan?Niin olikos sitä tuohon Vantaan snooker-möötteen tulijoita. Siellä olisi paikkoja vapaana?