Offtopic eli sättimistojck

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enkä yhtään tunne mustasukkaisuutta jos pläjäystiimi saisi avustajia! =)

ps. Halukkaita mennä Kaanaassa keskelle rataa kuvaamaan? (kiitos follo 2012)

Mä voisin varmaankin..

Ootko Scyber menossa itse ajamaan? Vois vaikka mennä samal kyydillä?

Mä voisin varmaankin..

Ootko Scyber menossa itse ajamaan? Vois vaikka mennä samal kyydillä?

Valitettavasti seuraavat kaksi kisaa jää väliin. On 29.6 häät niin menee niiden polttareihin yms. budjetti niukka. Sen jälkeen sit häämatka.

Lavinto varmaanki se seuraava osallistumispaikka.

Katson parhaaksi jatkaa tätä keskustelua jossain muualla kuin Valheita-toikissa...

Tämä ei ole valhe: nyt mukaan ukko!

Vaikka olisin paatunein forum-kettu, en silti osallistuisi ainakaan ennen Hyvinkäätä, koska kisakiireet. Hyvinkään kilpailu on esimerkiksi sellainen, johon aika riittäisi, mutta se taas on kamalan hintava ensimmäiseksi KKWCS-kokeiluksi. Kalustohan on siellä vauhdin puolesta tuttua, kun Rotax Max kulkee samaan malliin.

Katson parhaaksi jatkaa tätä keskustelua jossain muualla kuin Valheita-toikissa...

Vaikka olisin paatunein forum-kettu, en silti osallistuisi ainakaan ennen Hyvinkäätä, koska kisakiireet. Hyvinkään kilpailu on esimerkiksi sellainen, johon aika riittäisi, mutta se taas on kamalan hintava ensimmäiseksi KKWCS-kokeiluksi. Kalustohan on siellä vauhdin puolesta tuttua, kun Rotax Max kulkee samaan malliin.

Hyvä siirto: homma meni pahasti OT osastolle siinä toikissa.

Huom liikunta- ja kulttuuriseteleiden omistajat:

Valitettavasti kesäkuun vaihteesta alkae emme voi toistaiseksi vastaanottaa liikunta- tai kulttuuriseteleitä maksuvälineenä.

Verottajan uusimman linjauksen mukaan moottoriurheilu ei ole urheilua, eikä näin ollen kuulu Verohallinnon määrittelemään
liikuntatoiminnan piiriin. Määrityksen mukaan "verotonta liikuntaetua voi käyttää sellaisiin liikuntamuotoihin, joita suomalaiset yleisesti harrastavat".

Keskustelu asiasta käy kiivaana ja tiedotamme lisää välittömästi, kun jotain tiedotettavaa ilmenee.
http://www.jklkarting.fi/

VMP, Tunkkinne jne.... :mad_old::mad_old:

Smartumin lipuilla voikin sitten vaikka sytyttää takkavalkeat...jos ne edes kelpaavat siihenkään.

Tuon asian ovat taas päättäneet herrat ns. toimistotuntumalta eli katsoneet netistä jonkun pätkän ja päätelleet että "tuossa ei tule hiki, hylätään".

Aivan käsittämätön juttu :nope:

Tästä vois jonkun nettiadressin perustaa. Joku forumin sanaseppo voisikin sellaisen laatia.

Vai voisiko lakia kiertää siten että ennen lähtöä, vedetään sauvakävelyä kierros ja kuka on ekana autolla niin starttaa ekana jne.

http://www.jklkarting.fi/

VMP, Tunkkinne jne.... :mad_old::mad_old:

Smartumin lipuilla voikin sitten vaikka sytyttää takkavalkeat...jos ne edes kelpaavat siihenkään.

Eilen makselin ajot liikkareilla ja Nasty osas valaista että tuo etu loppuu kohta. Lahdessa olivat semmoisesta puhunut.
On se nyt PERKELE että tuokin pieni etu viedään pois. Paska päätös paskalle viikolle! :mad:
No, vähenee ainakin meikäläisen ajamiset.

Tästä nyt joku kansalaisaloite peliin! Ei tätä tähän voi jättää.

Nyt äksöniä, kuka tietää mitä asian eteen voisi tehdä?
Jos johonkin ilmastoituun pallojumppaan saa edelleen mennä liikkareilla niin onhan tämä täysin väärä päätös.
Täällä meistä jokainen tietää kuinka tiukka setti se vartti on. Pulssi on tapissaan jo kahden minuutin kohdalla.

Joo kanssa, että mitä helvettiä joku verottaja menee määrittelemään urheilua uudestaan... :nope:

Taidan erästä urheilulegendaa lainatakseni "muuttaa Kööpenhaminaan ja ottaa Ruotsin kansallisuuden".

No tämäpä taas fiksua ja hienoa. Mulle jäi sitten 250e tänä vuonna ladattua smartum-saldoa, jonka olin ajatellut käyttäväni sisäratakauden taas alkaessa. Karting-radoille jatkossa pari käsipunttia, ja sitten voi ostaa sarjakortin kaikkiin käytettävissä oleviin "kuntosalilaitteisiin" 10min veloitusperusteella?

Voipi muuten näkyä karting-paikkojen kannattavuudessa tuo homma. Ihme kyllä esim. biljardiin voi näitä setelitä käyttää, vaikka itte senkin lajin parissa olen useasti humalassa.

Jos noi setelit johonkin 8-pallon lätkimiseen, tai golffiin vaikkapa käy, niin ehottomasti on käytävä myös moottoriurheiluun.

Vittu mitä paskaa.

Jos en olisi kuumeessa, voisin tähän asiaan liittyen jotain sanailla. Katsotaan, kun olo helpottuu.

Eilen makselin ajot liikkareilla ja Nasty osas valaista että tuo etu loppuu kohta. Lahdessa olivat semmoisesta puhunut.
On se nyt PERKELE että tuokin pieni etu viedään pois. Paska päätös paskalle viikolle! :mad:
No, vähenee ainakin meikäläisen ajamiset.

Kävin vikat setelit viemässä Kartingkeskukseen nyt sitten. Joku punatukkainen vihervasemmistovirkamiestäti varmaan tämänkin on jossain vetänyt läpi.