Vellu
Kuninkaalleninen
Mulla ainakin on. Tulee ähky jos syön vielä enemmän geishaa tai PÄÄKALLOSALMIAKKIA!
Mulla ainakin on. Tulee ähky jos syön vielä enemmän geishaa tai PÄÄKALLOSALMIAKKIA!
No älä, piti vaan esittää, ettei kaikki tajuis, että tää on mun botti. Pitää varmaan tehdä uusi botti, kun tää paljastu.Sä lähdit etsimään tilapiaa jostain ja kun hävisit, niin GE jatkoi sun juttujasi. --> tuomio oli selvä.
Hah, et onnistunut aiheuttamaan mulle pääkallosalmiakkihimoa. Tällä kertaa.Mulla ainakin on. Tulee ähky jos syön vielä enemmän geishaa tai PÄÄKALLOSALMIAKKIA!
Mulle onnistui. Ja mä en edes tykkää salmiakista.Hah, et onnistunut aiheuttamaan mulle pääkallosalmiakkihimoa. Tällä kertaa.
Missäs toikin aloittajan oma nimi viipyy? Antaa vähän enemmän pohjaa tämmöselle kyselylle kun ensin kertoo omansa.Vaikka tämä toikki kuulostaakin tyhmältä, niin silti perustan tälläinen toikin. Tässä toikissa kysytään oikeaa nimeänsä.
Jätkä otti vaimon nimen naimisiin mennessään! Eksä ollu Mullet "poikanimeltäs" etkä Keskikuontalo? :doubtful:Molen
William Kee. Keskikuontalo
Heipa hei, tullaanpa tutuiksi! :thumbup:
Kiitos!Nimpparionnittelut sille kellä tänään nimpparit on!
Eikä tässä tapauksessa oikeaa nimeä ole muutenkaan hyvä kertoa.Takuuvarmasti saa hyviä vastauksia tällainen toikki jos ei edes toikin perustaja kerro omaa nimeään. :thumbup::thumbup::thumbup: