Oikea nimesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sä lähdit etsimään tilapiaa jostain ja kun hävisit, niin GE jatkoi sun juttujasi. --> tuomio oli selvä.

No älä, piti vaan esittää, ettei kaikki tajuis, että tää on mun botti. Pitää varmaan tehdä uusi botti, kun tää paljastu.

Tietysti toi user title oli vähän huonosti valittu ton suhteen...

Viimeksi muokattu:
Hyvin etenee tää toikki, 43 replyä ja ja vain kaksi oikeaa nimeä mainittu, jos laskin oikein.

Vaikka tämä toikki kuulostaakin tyhmältä, niin silti perustan tälläinen toikin. Tässä toikissa kysytään oikeaa nimeänsä. :rolleyes:

Missäs toikin aloittajan oma nimi viipyy? Antaa vähän enemmän pohjaa tämmöselle kyselylle kun ensin kertoo omansa.

Olin Mullet siihen asti kun jaska paljasti mut taalla ja haastoin sen oikeuteen.

Niilla rahoillahan ma elelen edelleenkin :thumbup:

Takuuvarmasti saa hyviä vastauksia tällainen toikki jos ei edes toikin perustaja kerro omaa nimeään. :thumbup::thumbup::thumbup:

Nimpparionnittelut sille kellä tänään nimpparit on!

images

Itsekin onnittelen tämän päivän nimipäiväsankareita. Oli luurikin muistuttamasta tästä päivästä, mutta en sitten tohtinut ees tekstaria lähettää. Ehkä parempi niin.

Lähetin tosin kukkakaupan kautta puskan ihania ruus... hetkinen! MÄ EN SANONUT TOTA!!