Useamman kirjoituksen olen perunut kuin postannut, usein aloitan mutta sitten luovutan. Yleensä huomaan että en osaa tiivistää sanottavaani ja joutuisin kirjoittamaan liian pitkään, samalla saattaa epäilyttää saanko ajatuksiani paperille. Joskus tulee vaan niin tyhjänpäiväistä tekstiä että tuntuu typerältä postata se, joskus punainen lanka on niin mutkikas että en usko kenenkään pysyvän perässä kun tuskin itsekään pysyn. Joskus valmiin tekstin sävy ei miellytä, yleensä siinä on liikaa sarkasmia josta yritän päästä eroon. Pitäisi kai aloittaa hymiöiden käyttö, olen hiukan kokeillut miten ilman niitä menee.
Joskus tiedän varmasti että seurauksena on ainakin jonkun kanssa pitkä jarna eikä yhtään kiinnosta sellaiset jolloin sensuroin itse tekstin. Joku kirjoitti tänään että R & K olisi ollut hankala tulokkaille mutta mulla meni ihan hyvin hänen kanssaan, kuitenkin hän oli eräs joka vaikutti kirjoitteluuni koska en viitsinut lähteä vääntöihin, ei ole oikein aikaa sellaisiin. Taas liika sanoja, postaan kumminkin.