Oletko jättänyt jo kirjoittamasi postauksen postaamatta?

Oletko jättänyt jo kirjoittamasi viestin postaamatta Forumilla?

• Äänestäjiä yhteensä
    41

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Deletoinnista tuli mieleen, että onko tullut eteen hetkiä, jolloin olet viestin (tai otsikon) jo kirjoittanut, mutta syystä tai toisesta et viestiä lähetäkään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aina silloin tällöin. Sitä vaan huomaa ettei itsekään enää keksi oman tekstin punaista lankaa tai sitten vaan kirjoittaa niin itsestäänselvyyksiä, että alkaa melkein hävettää. Tai sitten tajuaa, ettei asia minulle kuulu vaikka toisinaan tulee kyllä hiukan muiden jarnoihin sotkeuduttua.

Trullinkaasu

Well-known member
Deletoinnista tuli mieleen, että onko tullut eteen hetkiä, jolloin olet viestin (tai otsikon) jo kirjoittanut, mutta syystä tai toisesta et viestiä lähetäkään.
Toisinaan noin on pääsyt käymään. Tulee mieleen, että mitäs mä tällasta sönkkään.

azly

Well-known member
juuri äsken viimeksi. terveisiä moelle :)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe aina joskus kirjoittaa mun nickillä jonkun viestin ja sit päättääkin käyttää sitä itte.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Nykyään yhä harvemmin, tosin olen jo muutaman viikon miettinyt vetäytymistä foorumilta kokonaan - jos en lopullisesti, niin ainakin vähän pitemmäksi aikaa - ja ilman marttyyrieleitä.

Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Enemmän jätän kirjoitettuja viestejä lähettämättä ku lähetän.

Tämän lisäks muutamankin sanan lauseen kirjoittaminen voi viedä ikuisuuden, kun kirjotan ekas tuhat sanaa turhaa lätinää, ja sitten karsin ylimääräiset pois.
Lähinnä pitkät viestit on itselläni niitä, jotka myös poistankin. Pitää se asia saada sanottua muutamalla rivillä, tai olla sitten sanomatta kokonaan.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kuten jo toisessa toikissa sanoin, niin tätä tulee tehtyä välillä. F1-puolella huomaan usein kirjoitettuani viestin, että sisältö on sellaista itsestäänselvyyttä ja tylsää pohdiskelua, että koen parhaaksi olla postaamatta. Jos mulla ei olekaan kunnollista sanottavaa, on parempi jättää lähettämättä viestiä.

Sijainti
Oslo
Joskus harvoin jää postaus tekemättä jos kiireen iskiessä viesti jää hieman keskeneräiseksi, muutama on jäänyt lähettämättä itsekritiikin iskiessä.

Lunssila

Well-known member
Aika usein huomaan, että viestissä ei oikeastaan mitään asiaa ole ja jää postaamatta. Tosin eipä niissä seulan läpi päässeissäkään viesteissä paljoa asiaa ole. Joskus taas esim. johonkin provoon olen vastaamassa, mutta sitten jätän kirjoittamatta. Elikkä aika paljon jää kirjoitettuja viestejä postaamatta. Enemmänkin saisi kyllä tuohon seulaan jäädä... :eek:

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
Asiasisällöltään nollassa olevia postauksia olen jättänyt lähettämättä esikatselun ja harkinnan jälkeen. Toisaalta en kai juuri muunlaisia viestejä lähettelekään. :eek:

Joskus olen myös meinannut provosoituessani kirjoittaa jotain turhaa, mutta nekin olen yleensä hylännyt.

Pobeda

Well-known member
Useamman kirjoituksen olen perunut kuin postannut, usein aloitan mutta sitten luovutan. Yleensä huomaan että en osaa tiivistää sanottavaani ja joutuisin kirjoittamaan liian pitkään, samalla saattaa epäilyttää saanko ajatuksiani paperille. Joskus tulee vaan niin tyhjänpäiväistä tekstiä että tuntuu typerältä postata se, joskus punainen lanka on niin mutkikas että en usko kenenkään pysyvän perässä kun tuskin itsekään pysyn. Joskus valmiin tekstin sävy ei miellytä, yleensä siinä on liikaa sarkasmia josta yritän päästä eroon. Pitäisi kai aloittaa hymiöiden käyttö, olen hiukan kokeillut miten ilman niitä menee.
Joskus tiedän varmasti että seurauksena on ainakin jonkun kanssa pitkä jarna eikä yhtään kiinnosta sellaiset jolloin sensuroin itse tekstin. Joku kirjoitti tänään että R & K olisi ollut hankala tulokkaille mutta mulla meni ihan hyvin hänen kanssaan, kuitenkin hän oli eräs joka vaikutti kirjoitteluuni koska en viitsinut lähteä vääntöihin, ei ole oikein aikaa sellaisiin. Taas liika sanoja, postaan kumminkin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olen. Tänään jäi yksi privakin kirjoittamatta hahmolle Jacques. Olin jo aika pitkällä, mutta sitten yksi näkemäni kommentti muutti suunnitelmia.:thumbfh:

Makkonen

Guest
Mulla olisi n. 8-9000 postausta jos olisin kaikkien viestien jälkeen painanut 'Submit Reply'-nappulaa.