Oletko koskaan hävennyt suosikkisi/suosikkiesi puolesta?

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Melkeen toivon, että Rubens ois työntänyt Räikkösen radalta niin ois säästynyt siltä häpeältä minkä Kimin Piquet-imitaatio aiheutti.

Eli juu kyllä mä nyt oon vähän noita Kimi törmäilyitä hävennyt kun niitä on tullut vähän liikaa tässä viime aikoina.
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Rubens tänään. Hyvä tulos mutta vähintääkin... ailahteleva ajosuoritus :alppu:
Jooh, olihan se aikamoista taistelua välillä, mutta jokaisella sattuu vähän huonommat päivät. Kimin spinni menee samaan kerhoon.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jooh, olihan se aikamoista taistelua välillä, mutta jokaisella sattuu vähän huonommat päivät. Kimin spinni menee samaan kerhoon.
Harmi vain että täällä on tuttuun tapaan jo alkaneet potku- ja Sennakeskustelut :rolleyes:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Olen joskus, mutta nykyään en enää anna suosikkieni tunaroinnin masentaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kyllä tänään taas tuli yliannostus myötähäpeää Kimille.
Saman kokoinen annos melko tarkasti kun viime vuonna singaporessa.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Kyllä olen. On yksi hyväksi ystäväksi kasvanut ulkomailta tänne töihin muuttanut entinen työtoveri, jonka kanssa yhteydenpito jatkuu. Asunut Suomessa jo 7 vuotta, mut ei ole jäämässä, lähtee kun hommat on tehty. Autourheilusta puhutaan paljon kaksistaan ja verrataan maitamme.

Joskus hävettää henkilökohtaisesti kun kuskimme mokaavat. Vaikka ei edes vinoilla takaisin. Varsinkin kun suomalaisten viilipyttyasennetta ollaan korostettu keskusteluissa ja jos sitä ei sankareilta löydykään, niin silloin se jonkinlainen häpeä puskee.

Tyhmäähän se on, ihan varmasti, mutta aina on reippaampi asenne heittää itsensä vieraalle kielelle kasvotusten kun on hyviä uutisia ja aiempaa juttua vahvistavaa tarinaa jaettavana.
 

Chip^

Well-known member
Liittynyt
21.10.2006
Viestit
656
Kimi, Vettel ja Rubens olivat suosikkikuskejani kauteen lähdettäessä, kaikkien ajossa on moittimisen varaa. Kimin spinnailut, Vettelin ja varsinkin Kollon kolarointi pisti silmään.
 

Crosby-92

Well-known member
Liittynyt
13.11.2008
Viestit
848
Kimin ulosajo otti aivoon sekä myös hävetti. Samoin Kovalaisen aiheuttama rytäkkä ensimmäisessä mutkassa varsinkin miehen kommentin jälkeen, että Webber pyörähti eteen eikä Heikki voinut tehdä asialle mitään. Suomalaisten osalta ei siis kovin putkeen mennyt.
 
Ylös