Oletko koskaan tullut naisen lyömäksi?

Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Onhan noita (toivottavasti) leikkimielisiä lyöntejä otettu mutta ei mua kukaan ole nyrkillä tullut täräyttämään oiken kunnolla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sukupuolijakauma ei liene forumilla kovinkaan tasapuolinen.
Ei toki, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa koska kysymykset olivat oletko lyönyt naista ja onko nainen lyönyt sinua. Vastaajista suurin osa ei ole lyönyt naista, mutta merkittävä osa on tullut naisen lyömäksi.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Jos näihin molempiin toikkeihin (lyötkö naista / oletko tullut naisen lyömäksi) on vastattu rehellisesti, niin naiset taitavat olla väkivaltaisempi sukupuoli. Mä hiukka epäilen, mutten kiistäkään, todellisuus voi olla aika lailla tasan. Miesten tekemät pieksemiset varmaan johtaa useammin vakavampiin vammoihin ja poliisitutkintaan.
Nimenomaan.

Tai no. Luulen että toi naisten väkivaltaisuus tulee monille aikas isona yllätyksenä. Se varmaankin johtuu siitä, ettei naisten väkivaltaisuudesta ole kauheasti puhuttu.

"Ei kai naiset nyt voi lyödä" tuntuu olevan sellainen yleinen mielipide. Miesten väkivaltaisuutta pidetään jotenkin "normaalina", eli kyllä se on mies joka normaalisti vaimoaan hakkaa, eikä ajatella lainkaan että monissa tapauksissa asia saattaa olla juuri päinvastoin.

Eikä toisaalta miesten ole helppoa tunnustaa, että saa naiselta pataansa. Siitähän kertoo jo se keväinen hätäkeskus episodi, jossa mies oli soittanut ties kuinka monetta kertaa keskukseen, että missä poliisit viipyy, kun vaimo pahoinpitelee. Soittoihin kyllästynyt hätäkeskuksen työntekijä toteaa naureskellen että "siis saaksa niinku mukamas muijaltas pataan" :rolleyes:

Voi olla että moni olis pultannu siinä niin paljon että olis hakannu muijaa oikein kunnolla takaisin. Ja sittenhän se oliskin ollu taas sellainen normi juttu, eli "mies pahoinpiteli vaimonsa". Sellasia ne äijät on, piruvie
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ei toki, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa koska kysymykset olivat oletko lyönyt naista ja onko nainen lyönyt sinua. Vastaajista suurin osa ei ole lyönyt naista, mutta merkittävä osa on tullut naisen lyömäksi.
Emmä tiijä onko laskettavissa epärehellisyydeksi se, ettei vastaa johonkin forumin tivaan lain. Vois kuvitella, että moni skippaa syystä tai toisesta monet utelut. Itse ainakin skippailen tämän tästä syyttämättä itseäni valehtelijaksi.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
On naiset mätkineet useastikin muullakin kuin käsilaukulla ja avokämmenellä.. Potku munille ei tunnu hyvältä.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ei nää kyselyt ole välttämättä täysin verrannollisia. Ne joilla on tapana lyödä lyö usein useempiakin henkilöitä. -> Niitä jotka on saanu turpaansa on aina enemmän, kun niitä jotka on lyöny. Olipa sitten kyse miehistä, naisista tai vaikka kenestä.

Edit: nii, en oo lyöny ketään, ainakaan niin voimallisesti mitä tässä kyseltiin.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tarhassa yks Tiina (nimi muutettu) potkasi munille. Lasketaanko se?
Myöhemmissä elämänvaiheissa se ei sitten suostunut koskemaan vehkeisiini, vaikka miten yritin.
Miksiköhän se ei potkaissut sinua uudestaan munaskuukkeleihin? Ihme kimuli...
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ala-asteelta muistan tapauksen, kun tuli riitaa yhden tytön kanssa jostain pyyhekumista. Likka latasi täysillä tauluun ja minä jouduin istumaan...... puolituntisen jälki-istunnossa. Syykin oli ihan selvä, tytöltä murtui käsi ja kipsissä oli kolme viikkoa.

Muuten onkin ollut rauhallisempaa, ellei jotain potkuja suoraan maaliin lasketa myöhemmässä elämänvaiheessa
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Ala-asteelta muistan tapauksen, kun tuli riitaa yhden tytön kanssa jostain pyyhekumista. Likka latasi täysillä tauluun ja minä jouduin istumaan...... puolituntisen jälki-istunnossa. Syykin oli ihan selvä, tytöltä murtui käsi ja kipsissä oli kolme viikkoa.
Tuossahan on harvinaisen selkeä tiivistelmä Oikeusvaltio-Suomesta.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Exä tempaisi kerran voimallisesti päin näköä. Menetti malttinsa vielä pahemmin, kun vaan naureskelin, enkä osoittanut pienintäkään hermostumisen merkkiä. Kai tuo oli omalta puoleltani sitä henkistä väkivaltaa. Mustelmia tuli pitkin kehoa, mutta eipä tarvinnut toisen pärstävärkkiä vähään aikaan nähdä :D

Juu ja en jeesustele ja sano, etten voisi ikinä tirvaista naista. Niin usein on tullut yllätyksiä eteen, että parempi on olla hiljaa tulevaisuuden suhteen.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Olen tullut naisen lyömäksi. Teininä ja aikuisena. Molemmat väärinkäsityksiä.
Joku venäläinen täysin tuntematon tuli vessassa ja veti turpaan niin että tipahdin ja meni leuka sijoiltaan. Olin kuulemma puhunut hänestä paskaa..Olin just tullu ovesta sisään ja menin suoraan sinne vessaan. Nauratti tilanne kovin kun siistä lattialta tokenin. Ja tämä raivokas neito oli siin vaiheessa jo toisen tytön kimpussa.
 
Ylös