Oletko koskaan tullut naisen lyömäksi?

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Otetaan Timo Toikin aloittamaan jarnaan toinen kanta.

Siis onko nainen hyökännyt kimppuusi ihan kunnolla.Ei mitään avokämmenlitsareita vaan oikein kunnon laaki. Siis oletko? Kaikki lasketaan. Mukaan lasketaan kuitenkin myös kunnon päällekarkaukset potkimalla ja raapimalla, kunhan siihen on liittynyt selvä väkivaltainen aspekti.

Naiset saavat vastata ovatko olleet hyökkäävänä osapuolena..

Itse vastaan joutuneeni pari kertaa, toimenpiteenäni ollut toisesta kiinni pitäminen, jotta hyökkäys on loppunut.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18375
Kerran ala-asteella (Tyttö) iski himputin kovan iskun poskeen.

Eipä noita tilanteita oo kun ei oo koskaan remmikään heilunu mulle.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tarhassa yks Tiina (nimi muutettu) potkasi munille. Lasketaanko se?
Myöhemmissä elämänvaiheissa se ei sitten suostunut koskemaan vehkeisiini, vaikka miten yritin.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Olen tullut naiseen

Eiku, ei tässä sitä kysyttykään
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä sain kerran lypsyjakkara -tyyppisestä rakennelmasta. Varsin tukevaa tekoa. Ois osunu suoraan ohimoon, jos en ois ehtiny kättä laittaan eteen. Viikon verran käsipuolena. Normaalit lyömiset, raapimiset, potkimiset (munille), puremiset ynnä muut siihen. Eron jälkeen löysin tyynyjen sisältä nuppineuloja, sellasia mitä paitojen mukana tulee. Onneksi ei menny silmä ja oli aika työlästä ettiä niitä. Taisin lopulta heittää roskiin ne.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä sain kerran lypsyjakkara -tyyppisestä rakennelmasta. Varsin tukevaa tekoa. Ois osunu suoraan ohimoon, jos en ois ehtiny kättä laittaan eteen. Viikon verran käsipuolena. Normaalit lyömiset, raapimiset, potkimiset (munille), puremiset ynnä muut siihen. Eron jälkeen löysin tyynyjen sisältä nuppineuloja, sellasia mitä paitojen mukana tulee. Onneksi ei menny silmä ja oli aika työlästä ettiä niitä. Taisin lopulta heittää roskiin ne.
:eek::eek::eek:

Miten sillä muuten meni?:doubtful:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Mitä nyt yks emäntä yritti kun riistin hältä pakkokeinoja käyttäen mahdollisuuden hypätä parvekkeelta. Ei osumia.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Olen. Tikkejä päässä, nenässä arpi ja muualla kehossa pienempiä jälkiä.

Ja noi ei oo tullu tatamilla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Jos näihin molempiin toikkeihin (lyötkö naista / oletko tullut naisen lyömäksi) on vastattu rehellisesti, niin naiset taitavat olla väkivaltaisempi sukupuoli. Mä hiukka epäilen, mutten kiistäkään, todellisuus voi olla aika lailla tasan. Miesten tekemät pieksemiset varmaan johtaa useammin vakavampiin vammoihin ja poliisitutkintaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Korvamakeaa

Olen. Hassuinta siinä oli se lyöjä. :eek: Viime kesän lomamatkalla laitoin koiran auton takapenkille. Näytti, että se yritti tulla sieltä pois ja minun piti läimäistä ovi nopeasti kiinni. Sitten vain yht'äkkiä pam!!! Kiputi kipu... :eek!: Korvan korut lensivät nurmikkoon (katosivat myös) ja korvanlehdestä tuli verta. Auton takaoven omalaatuinen muotoilu kostautui. Annoin oven kulmalla itse itseäni korville. Onneksi ei osunut silmiin tai nenään. :eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jos näihin molempiin toikkeihin (lyötkö naista / oletko tullut naisen lyömäksi) on vastattu rehellisesti, niin naiset taitavat olla väkivaltaisempi sukupuoli. Mä hiukka epäilen, mutten kiistäkään, todellisuus voi olla aika lailla tasan. Miesten tekemät pieksemiset varmaan johtaa useammin vakavampiin vammoihin ja poliisitutkintaan.
Sukupuolijakauma ei liene forumilla kovinkaan tasapuolinen.
 
Ylös