Oletko normaali?

Normaaliuteni aste:

• Äänestäjiä yhteensä
    49

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jo. Aloin pelkäämään normaaliusluokitteluni puolesta...:thumbfh:
Älä suotta pelkää. Olet itse luokitellut itsesi KAIKIN PUOLIN TÄYSIN NORMAALIKSI. Se riittää. Tässä ei kysellä absoluuttista totuutta, jonka määrittelee ihan muut tahot kuin sinä itse, vaan omaa näkemystä itsestä. Itsensä KAIKIN PUOLIN TÄYSIN NORMAALIKSI luokittelevilla on suurimpana riskinä elämässä hukkua väkijoukkoon. Menee Stokkan hulluille päiville, kuten muutkin itsensä kaikin puolin täysin normaaleiksi lukevat ja yhtäkkiä ei enää tiedä siellä härdellissä kuka niistä kaikista on. Kassalla maksaa Iittalan susirumaa mariskoolia kortilla ja kysytään henkkarit. Väärä jätkä papereissa! Siitä suorin vartaloin hoitoon ja napeilla taas kartalle.

jjv

Arschloch
Mä määrittelin tämän normaaliuden niin, että onko erilainen vai samanlainen kuin muut. Oon pienestä pitäen yrittäny tehdä asiat eri tavalla kuin muut ja olla mahdollisimman erikoinen. Siinä vaiheessa, kun tuli muotiin olla mahdollisimman erikoinen ja yksilöllinen niin minä aloinkin olla mahdollisimman tavallinen ja tylsä. En vastannut 0, koska ulkonäöltäni olen kuitenkin varsin normaalin näköinen. Tosin sekin on tänä päivänä jo aika epänormaalia.

Tietysti tämän voi määritellä niinkin, että normaali on mieleltään terve ja epänormaali jonkinlainen sekopää. Ei sekään nyt hirveästi mun vastausta muuttais :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Älä suotta pelkää. Olet itse luokitellut itsesi KAIKIN PUOLIN TÄYSIN NORMAALIKSI. Se riittää. Tässä ei kysellä absoluuttista totuutta, jonka määrittelee ihan muut tahot kuin sinä itse, vaan omaa näkemystä itsestä. Itsensä KAIKIN PUOLIN TÄYSIN NORMAALIKSI luokittelevilla on suurimpana riskinä elämässä hukkua väkijoukkoon. Menee Stokkan hulluille päiville, kuten muutkin itsensä kaikin puolin täysin normaaleiksi lukevat ja yhtäkkiä ei enää tiedä siellä härdellissä kuka niistä kaikista on. Kassalla maksaa Iittalan susirumaa mariskoolia kortilla ja kysytään henkkarit. Väärä jätkä papereissa! Siitä suorin vartaloin hoitoon ja napeilla taas kartalle.
Hienoa. Olen siis normaali niin kauan kuin napit riittää ja Xanu ei muuta päätä.

:)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moon muuten oikeasti sitä mieltä, että nuorempana ihmiset monesti kuvittelevat olevansa erikoisia. Vanhemmiten sitä on huomannut, että suurin osa on ihan tavis -kamaa.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Äkkipäätään heitettynä olen mielestäni varsin normaali tapaus, jopa melko runsaslukuisilla - ja erilaisialla mittareilla itse arvioituna.

Kysymyksen asettelu pakottaa kuitenkin funtsimaan kuinka suuri osa lajitovereista on minuakin normaalimpia erinäisillä normaaliuden osa-alueilla.

Täysin normaali mies on varustettu mm. normaalilla, keskiarvoisella omallatunnolla, normaalin keskiarvoisella ÄO:lla, keskiarvoisilla kirjallisella ulosannilla, keskiarvoisella ahkeruudella, keskiarvoisella sosiaalisella älyllä, keskiarvoisella oikeustajulla, keskiarvoisilla runkkuhaluilla, keskiarvoisella empatialla, keskiarvoisella paskapaerin käytöllä ja keskiarvoisilla atk-taidoilla jne...jne...jne...

Oletus : Normaali = keskiarvoinen; normaalista oleellisesti poikkeava = keskiarvosta oleellisesti poikkeava.

Kaiken tämän normaalista keskiarvosta poikkeavan pohdinnan jälkeen vastaan 6.
Arvelen nimittäin, että olen normaalimpi (keskiarvoisempi) kuin 5 kymmenestä ja 4 kymmenestä on normaalimpia (keskiarvoisempia) kuin minä.

Viimeksi muokattu:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
5

En erotu Massasta
Oletta Felipen kanssa yhtä massaa. When two becomes one ja voi kun söpöä..

---

Olen notkunut foorumilla yli 10:ymmenen vuotta ja olen Firrman hommissa. Voiko joku muka väittää että se on normaalia?

WebSlave

Trackman
Kaiken tämän normaalista keskiarvosta poikkeavan pohdinnan jälkeen vastaan 6.
Arvelen nimittäin, että olen normaalimpi (keskiarvoisempi) kuin 5 kymmenestä ja 4 kymmenestä on normaalimpia (keskiarvoisempia) kuin minä.
Tuollaisin kriteerein olisin korkeintaan 1.

Minä lähdin siitä, että arvon nolla voi laittaa jos on interseksuaali albiinoainu, jolla on 12 varvasta ja toinen korva spockmaisen suippo. Ja harrastaa polvilumpioiden keräilyä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vaikka Pikku-Felipe oliskin pieni, niin ei ole järin kilttiä sitä tolleen koko maailmalle kuuluttaa.. :thumbfh:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tulokset ovat mainiot. Jos jätetään ihan ääripäät pois, niin jakaumasta muodustuu kohtuu siisti Gaussin käyrä vitosen ympärille. Ja se femmahan on vähän kuin, että se on ihan lantilla heitettävissä onko normaali vai ei.

Se on ihan sama mistä kohtaa jakaumaa napataan siivu niin, että saadaan määräenemmistö tai vaikka 2/3 hahmoista sen sisään. Aina voidaan sanoa, että siinä joukossa on vähintään huomattava määrä itse koettua epänormaaliutta messissä.

Näiltä pohjilta kuitenkin rakennellaan normaalin yhteiskuntakelpoisen ihmisen mallia. Ja jos siitä poikkeat, saatat saada vaikka kaasua silmillesi tai nyrkistä. Joissain tapauksissa häkkikin voi heilahtaa. Myös sairaaksi voidaan sinut mieltää.

Vitut täällä kukaan normaali ole. Joka väittää olevansa, se vasta epänormaali on.