Oletko ostanut röhnää?

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Enpä ole moisesta kuullutkaan, mutta hyvältä näyttää.

Lähimmässä Siwassa oli muuten veripalttua saatavisan, en ihan äsken ole kaupassa moista nähnyt.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Enpä ole moisesta kuullutkaan, mutta hyvältä näyttää.

Lähimmässä Siwassa oli muuten veripalttua saatavisan, en ihan äsken ole kaupassa moista nähnyt.

Eli nää röhnät, roiskeet sun muut on lihajalostetehtaiden leikkuu"jätettä". Ihan täyttä ja kunnollista kamaa mutta ei ulkonäöltään, esim. reunojen "rispaantumisen" yms. muiden syiden takia välttämättä mee heitin omasta laadunvalvonnastaan läpi. Tai sit voi olla kanttipaloja tms.
Ne on sisällöltään milloin mitäkin, on suolalihaa, palvikinkkua, ylikypsää palvikinkkua, jopa makkaraa. Tällä kertaa sattu tollanen paketti. Sammypiru osannee tarkemmin sanoa mitä tuo on. :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kerran oletin ostavani röhnää, mutta tulikin pöhnä. Samalla reissulla lähdin Charlize Theronin luo jatkoille, mutta aamulla heräsin Wuornoksen Ailan vierestä. Kelle voin reklamoida?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
KnowHow sanoi:
Kerran oletin ostavani röhnää, mutta tulikin pöhnä. Samalla reissulla lähdin Charlize Theronin luo jatkoille, mutta aamulla heräsin Wuornoksen Ailan vierestä. Kelle voin reklamoida?
Kallulle.
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Kun mää olin kakru mun hoitotädin "setä" jolla oli rahaa aika pirusti, osti aina roiskeita (=röhnää) kissalle. Ite ne se kaikki söi. Ja niiden punainen vihanen kissa kahtoi vierestä kieli pitkällä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
McRäkä sanoi:
Kun mää olin kakru mun hoitotädin "setä" jolla oli rahaa aika pirusti, osti aina roiskeita (=röhnää) kissalle. Ite ne se kaikki söi. Ja niiden punainen vihanen kissa kahtoi vierestä kieli pitkällä.
Heh, juu. Huvittaa kun jotkut ostaa röhnää/roiskeita niin sitä tarttee kovaan ääneen kuuluttaa miten kissa tai koira nyt on tyytyväinen kun saa näin hyvät tuliaiset. Ettei vaan kukaan luule köyhäks, että ite söis tollasia roiskeita. Ja kun ne tyypit pääsee himaan, niin satavarmasti nassuttaa ite roiskeet naamariinsa. :D
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Runar ja Kyllikki sanoi:
Heh, juu. Huvittaa kun jotkut ostaa röhnää/roiskeita niin sitä tarttee kovaan ääneen kuuluttaa miten kissa tai koira nyt on tyytyväinen kun saa näin hyvät tuliaiset. Ettei vaan kukaan luule köyhäks, että ite söis tollasia roiskeita. Ja kun ne tyypit pääsee himaan, niin satavarmasti nassuttaa ite roiskeet naamariinsa. :D
Aiwan! Noista roiskeista (=röhnästä) tulee vähän mieleem sama kuin ostas irtokarkkii kioskilta. Tossahan voi törmätä johonkin herkkuun leikkeleeseen johon ei ois "wara" tai ei vaan tulis mieli ostaa ja vielä "sikahalvalla".

Mutta mitä tästä voi oppia: säästäminen on taidetta. Ja noi tosi pihit tyypit sen osaa... :rolleyes:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Tampesterissa Wigrenin lihajalostamo myy II-luokan meetwurstia.
Samaa tavaraa kuin 1-laatukin, mutta siivuissa on muotovirheitä.
Hinta taitaa olla samaa luokkaa kuin runarin ryönässä.

Kelpaa oikein hyvin meidän jääkaappiin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mielenkiintoista, pitäisi käydä kaupoissa ja ostaa sellaisia "koirien rähmä"-paloja ja koklata.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ylen Sankia Priha sanoi:
Outo sana, enkä ole kyllä tuommoista tuotetta ostanutkaan.
Ei semmoista olekaan kaupoissa. Mutta kyllä minulla koiria on ollut ja niiden silmillä on ollut sellaista rähmää, mitä joskus pitäisi puhdistaa pois. Sellaista, mitä ehkä heräämisessä tulee ihmisillekin rähmää silmäsipulin viereen.
 
Ylös