Oletko ostanut röhnää?

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Thunder sanoi:
Ei semmoista olekaan kaupoissa. Mutta kyllä minulla koiria on ollut ja niiden silmillä on ollut sellaista rähmää, mitä joskus pitäisi puhdistaa pois. Sellaista, mitä ehkä heräämisessä tulee ihmisillekin rähmää silmäsipulin viereen.
sehän onkin sitten melkein sama kun tuo röhnä josta Runar puhuu
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Tähän olisi paremmin sopinut se

Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jonkki sanoi:
Tähän olisi paremmin sopinut se

Jos ostaisit kaupasta tällaista etkä guuglettaisi valmistajan sivulta pakkauksen tarkempaa sisältöä, kuten minä tein toissapäivänä, mitä olettaisit ostavasi?
:D

Jos olis ollut tuo kysymys sekä vain tuo ylin kuva, olisin ehkä osannut silti veikata jotakin lihatuotetta, firman nimen perusteella sekä pakkauksesta läpikuulltavan värin perusteella.
Mutta en olisi osannut arvata että kyse on huonolaatuisesta lihasta, kuten tuo toinen kuva selvästi osoittaa. Ihan pilallahan se.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hähähä, jätkät on vaan kateellisia. :D
Kateellisia pilalle menneestä lihasta?
Eihän tuota voi käyttää kuin maalaamiseen, ja siihenkin kovin huonosti.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Eihän tuossa näy raatokärpäsiä!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tulipahan vaan mieleen

Isä "terveellisine" elämäntapoineen yleensä irroittaa lihoista läskin palat ennen tarjoilua "koiraa varten" ja sitten järsii niitä kun muut eivät huomaa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Olen syönyt tuota "röhnää", mutta se ei kyllä tainnut olla tuon nimistä. Enkä ole ostanut.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
kc4197 sanoi:
Tampesterissa Wigrenin lihajalostamo myy II-luokan meetwurstia.
Mistä täälä semmosta saa? Wigrenin metukka kun on niin perkeleen kallista, että ihan mielelläni söi... ööö siis koiralle ostaisin kakkoslaatua.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sammypiru sanoi:
Kai noi jotain leikkuutähteitä on, mutta en ole kuullut röhnistä kyllä puhuttavan.
Mutta mitä lihaa arvelet tuon olevan? Siis ihan kauppanimikkeeltään silloin kun puhutaan ihan siitä alkuperäsestä tuotteesta, jonka röhniä nuo ovat.
 
Ylös