Oletko psykopaatti vol.2

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kuulemma yleisesti (lähde?) mielisairaaloissa käytetty pikatesti psykopaatin tunnistamiseksi on seuraavanlainen:

Mies on siskonsa hautajaisissa. Hän tapaa siellä entuudestaan tuntemattoman mukavan naisen jonka nimeä tai puhelinnumeroa hän ei tule pyytäneeksi. Hautajaisten jälkeen mies tappaa veljensä. Miksi?
Vastaukset tähän valkoisella. Oikein vastanneille omatekoinen "I'm fucking psycho" -paita ja oikeus tuupata itseään vapaavalintaisella ja parhaaksi katsomallaan tavalla.

markoj

Custom User
Ei multa vaan oo tommosia kyselty. Eiku, tota.... *tuuppaa itseään*

markoj

Custom User
Jotta saisit uudet hautajaiset ja pääsisi tapaamaan sitä mimmiä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kuulemma yleisesti (lähde?) mielisairaaloissa käytetty pikatesti psykopaatin tunnistamiseksi on seuraavanlainen:

Vastaukset tähän valkoisella. Oikein vastanneille omatekoinen "I'm fucking psycho" -paita ja oikeus tuupata itseään vapaavalintaisella ja parhaaksi katsomallaan tavalla.
Vähän aikaa piti miettiä, mutta yksinkertainenhan tuo ratkaisu on. Tarttee tappaa veli, jotta sais sen naisen taas tulemaan hautajaisiin ja homma toivottavasti etenisi.

Sue_me

Well-known member
Koska *hitler*

Narahtaako tässä jos vain keskittyy tuohon nimen ja puhelinnumeron kysymättömyyteen?

Nimim. huolestunut

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nainen on tullut veljen kanssa paikalle, Tappamalla veli tulee uudet hautajaiset, joissa nainen on paikalla.

Sue_me

Well-known member
Mies tappoi ensin siskonsa, ei jäänyt kiinni ja seuraava uhri on veli.

Nainen ei kiinnostanut lain.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland

Koska jottei siksi pääsisi veljensä harrastaan seksiä kyseisen naisen kanssa ja hummaamaan sen tein koko sukuperintöä, siksikoskajokajottanotta.

Mitä voitin? Vai pitääks mun tappaa muut osallistujat ensin jotta varmistaisin voiton?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sue_me on tähän mennessä selvinny puhtaimmilla papruilla. Meheä ei lasketa koska vastasi vittuillessaan "väärin". Tietää sikaniska vastauksen.

Sue_me

Well-known member
Sue_me on tähän mennessä selvinny puhtaimmilla papruilla. Meheä ei lasketa koska vastasi vittuillessaan "väärin". Tietää sikaniska vastauksen.
Tarkoittaako tämä, että olen puhtaimmin psyko?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä ainakin tappaisin siksi, että se mukava nainen tulisi taas hautajaisiin. Itse asiassa tiesin "oikean" vastauksen. On joskus joku kysynyt tuon ja Nemissä oli kanssa joskus.

Mutta muistaako joku vielä miten mielisairaalassa on kätevintä erottaa saatananpalvoja tavallisesta hullusta?

markoj

Custom User
Itse asiassa tiesin "oikean" vastauksen. On joskus joku kysynyt tuon ja Nemissä oli kanssa joskus.

Mutta muistaako joku vielä miten mielisairaalassa on kätevintä erottaa saatananpalvoja tavallisesta hullusta?
Onks toi Nemi joku Niuvanniemen monista lempinimistä?

burb

.
Heh heh, kurkkasitpas. Ei täällä mitään oo. Paitsi sinä kurkistelemassa. Siinäpähän olet, heh heh.