No emmää sitä kyllä varsinaisesti pahoittanut. Kunhan pohdin.
Mutta kriisiapu ois kyllä ihan jees.
Kunhan kiusasin.
No emmää sitä kyllä varsinaisesti pahoittanut. Kunhan pohdin.
Mutta kriisiapu ois kyllä ihan jees.
Kunhan kiusasin.
En ole punanen enkä viheriä, mutta ilmeisesti olen koska arvostelin Räsäskää. Taas.
Tässähän polli minun makuuni. Lynkkausmieliala valloilleen!
Siitä saat kiittää Benin varsin suorasukaista määritelmää Räsäsen arvostelijoista.
Varmasti ystäväni Ben tarkoitti punavihreillä lynkkaajilla punavihreitä lynkkaajia, eikä kokoomuslaisia puoluetovereitaan. Ja aivan varmasti Räsänenkin saa osakseen sellaista kritiikkiä, joka ns. ylittää hyvän maun tai kuten punavihreiden osalta kaksinaismoralismin rajat. (vrt. tapaus Snowdeniin)Miten sä näet tuon juutalaisen tapin oikeuden haukkua kaikkia Räsäsen arvostelijoita (myös Kokoomuslaisia puoluetovereita) punavihreiksi lynkkaajiksi?
Onko Mosse antisemitisti? Jättäisin sanan juutalainen kaiken tämän keskustelun ulkopuolelle nyt ja heti.
Millä nimellä Sä kutsut ko. uskonnon edustajia?
Mielenkiintoista että Mosse vetää tähän juutalaiset esiin. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään.
Justiin tuossa eilen isäpapan kanssa lomareissulla muisteltiin menneitä ja erästä isän yhtä parasta erotuomarikaveria joka oli juutalainen (on jo edesmennyt). Oli kiltein ja mukavin mies jonka olen koskaan tavannut ja faijan parhaita kavereita. Tuo juutalaisuusagenda ei liene koskaan täällä saanut tulta alle. Koska se on ihan typerä.