Oletko riippuvainen F1-Forumista?

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Autosportin forumilla oli keväällä vastaavanlainen ketju, ja nyt kun vapaan tulevaisuus on huolenaiheena, niin avaan tälläisen ketjun.

Itselläni ei vielä minkäänlaisia riippuvuuden oireita ole, Formula 1, F1-vapaa ja Vapaa keskustelu alueet tarkistan jos ei ole parempaa tekemistä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Piikitän forumia suoraan suoneen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
F1-forum vaikuttaa sieluuni kuin Mika Häkkinen.
 

Automenu

Well-known member
Liittynyt
2.11.2008
Viestit
2335
Kisatriidit muodostavat olennaisen osan formuloiden seuraamisesta. En osaa oikein kuvitella millaista se olisi ilman niitä. Onko Suomessa edes olemassa muita foorumeita, joissa voi odottaa aktiivista live-keskustelua formuloista? Olen siis ehkä hieman riippuvainen F1-forumista.

Ainahan on toki ulkomaisia foorumeita, mutta ei niistä saisi yhtä paljon irti.

Vapaan puoli on täysin tuntematonta seutua ja satunnaisen sivustaseuraamisen perusteella täynnä insideläppää ja vanhoja siteitä, joihin ei kiinnosta edes pyrkiä mukaan.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18371
Eipä ole mitään oireita, mutta alueet joita tarvitsisin olisivat -> Formula 1, muut Formulaluokat ja Muu Moottoriurheilu.

Vapaan alue on kyllä turhin, vaikka eniten tänne olen vissiin kirjoitellutkin.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
En voi sanoa olevani riippuvainen foorumista, vaikka onhan täällä monta vuotta viihtynyt. Moneen hahmoon saa yhteyttä muutakin kautta.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
En. Johan sitä tuli kuukauden tauon jälkeen postauttua jo tarpeeks monta postia tänne. Soon moro, katotaan jos tulis visitoimaan taas kuuukauden päästä. :)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Arvatkaa mikä ois vähän hienoo? Marttyyrivetäytys tuhannennen kerran ja sit tulis vaan kertomaan, että EN KÄYTÄ ENÄÄ OOTTE TYHMIÄ ÖÖÖÖÖÖ HUOMIOIKAA MUT!

Se ois hienoo.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Autosportin forumilla oli keväällä vastaavanlainen ketju, ja nyt kun vapaan tulevaisuus on huolenaiheena, niin avaan tälläisen ketjun.

Itselläni ei vielä minkäänlaisia riippuvuuden oireita ole, Formula 1, F1-vapaa ja Vapaa keskustelu alueet tarkistan jos ei ole parempaa tekemistä.
Ehkä vähän olen juu.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
No en luojan kiitos. huh.

kyl mä kuiteskin aika usein käyn kattomassa että mitä foorumeilla tapahtuu. F1-Forumilla on kyl paikka mun syömmessäin ja siinä on jotain mitä muilla foorumeilla
Ei ole, sillä on SIELU.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei kiinnosta yhtään. Tällaisia kysymyksiä kannattaa kysellä sellaisilta tyypeiltä, jotka haluavat jutella. Vaikka Mikko Leppilammelta.
 
Ylös