Oletko syönyt sushia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oletko syönyt sushia?

• Kyllä olen

Äänet: 20 40,8%
  • En ole

Äänet: 29 59,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    49
Ei ole tullut edes maistettua. (sushi tosin tarkoittaa myös myös kypsennetylläkin täytteellä ladattua riisipohjaista ruokalajia)

Olen. Tuoreista, hyvälaatuisista raaka-aineista hyvin valmistettu sushi on kerrassaan namia.

Jos luulee että pointti on vetää muikkuja raakana nassuun (kuten esim. Petersburgin reaktiosta voisi päätellä), niin aika simppelin kuvan on saanut tuosta ruuasta.

Suosittelen kokeilemaan.

En ole syönyt jos graavilohta ei lasketa. Yksi mahdollisuus tähän mennessä ollut ja kyllähän Turussakin sussipaikkoja ainakin yksi on...notta.

Kattellaan. Sisko söi kerran, ei digannu.

Olen. Sashimia myös. Puikoilla tietysti. Ennakkoluulot raakaa kalaa kohtaan oli olemassa, mutta kokeilin ja tykkäsin.

Enpä ole. Saapa nähdä syönkökään koskaan.

Olen. Tuoreista, hyvälaatuisista raaka-aineista hyvin valmistettu sushi on kerrassaan namia.

Jos luulee että pointti on vetää muikkuja raakana nassuun (kuten esim. Petersburgin reaktiosta voisi päätellä), niin aika simppelin kuvan on saanut tuosta ruuasta.

Suosittelen kokeilemaan.

Päätteleppä ihan rauhassa, mutta en aio syödä raakana mitään kalaa.

En ole syönyt jos graavilohta ei lasketa.
Graavilohta ei lasketa. Yhdestä nautiskelemastani annoksesta on kuva täällä. Tuolla kerralla koko pöytäseurueelle oli yhteiset lautaset, joilta herkkuja poimittiin. E71-puhelimella otettu kuva ei kylläkään ole kovin onnistunut. Sushin yksi hienous on siinä, että runsaankin annoksen jälkeen on mukavan kevyt olo.

Ehkä omalla kohdalla tuo satoja on lievästi liioiteltu. Sata kertaa on todennäköisesti rikki, mutta tuskin kolme sataa.

Liisankatua ajaessani silmiini osui Snellmaninkadulla sushia tarjoava ravintola, jossa en ole käynyt. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?