En minä tiedä mitä Balttis kyselee, mutta naapurin runkkari-erkille sybian-matsku on kuulemma tuttua.
Katos vaan. Onkohan mulla kouvotsvoni iggessä?Balzhis kannattaa googlettaa Sybian.
En minä tiedä mitä Balttis kyselee, mutta naapurin runkkari-erkille sybian-matsku on kuulemma tuttua.
Katos vaan. Onkohan mulla kouvotsvoni iggessä?Balzhis kannattaa googlettaa Sybian.
Flesari on ihan sama miehille kuin naisille dildot. Ei mitään hävettävää.Mä vähä luulen että noi flesarit on vantaalaisten ikiteinien kesken aika suosittuja. Mikäs sen yhden jantterin nimi nyt olikaan...osais varmaan kertoo.
Katsoin ensin, että huopatossut ja hirttoköysi. Arvelin joksikin peräpohjolalaiseksi fetissiksi.Yleensä ostan kivijalkaliikkeestä, tässä viimeisimmät ostokset:
Näytä liitetiedosto 25429
Piiska ja pehmustetut käsiraudat
KompTervetuloa takaisin markoj! Vähän hihityttää, että tämä toikki on se mihin ekana postailet. :thumbup:
Komp.Vahinko. Luulin tätä päissäni twitteriksi.
On siinä se pieni vivahde-ero, että dildon omistava ja siitä ylpeänä jokaiselle vastaantulijalle kertova nainen on vahva, itsenäinen nainen. Tekopillun omistava mies on säälittävä runkkari.Flesari on ihan sama miehille kuin naisille dildot. Ei mitään hävettävää.
#MeTooOn siinä se pieni vivahde-ero, että dildon omistava ja siitä ylpeänä jokaiselle vastaantulijalle kertova nainen on vahva, itsenäinen nainen. Tekopillun omistava mies on säälittävä runkkari.
Fakta.
Etualan karvatuheroista päätellen Makkosen varustus vetää vertoja Troylle.Yleensä ostan kivijalkaliikkeestä, tässä viimeisimmät ostokset:
Näytä liitetiedosto 25431
Piiska ja pehmustetut käsiraudat
Tutun tutun kälyn talonmiehen serkku oli aivan toisaalta kuulemani huhun perusteella tiennyt, että älykästä robotiikkaa kehitetään militaaritekniikassa ja seksivälinebusineksessa kaikkein kiivaimmin.Kiinnostukseni noita laitteita kohtaan liittyy yleiseen kiinnostukseeni teknisiä ja mekaanisia laitteita kohtaan. Kunhan vielä saavat ohjelmoitua vähän tekoälyä tuohon vempaimeen, niin sehän feikkaa kohta orgasmin.
No höh. Et ees jälkiliukkaille?!En päässyt Troyn slaikkariklupiin.
Ihan hyvää kielellistä kirjoitusasua tuo viesti oli.Just meinasin postata että yksikään forumin nainen ei tähän tule postaamaan, mutta olinkin väärässä. Ja kaikista naisista vielä Zoe, tuo korrektiuden ja häveliäisyyden perikuva