Oletko tilannut seksilelun/seksileluja netistä?

No mitenkäs on?

• Kyllä

Äänet: 6 40,0%
  • Kyllä, mutta lähetys ei ole vielä tullut perille

Äänet: 0 0,0%
  • En

Äänet: 6 40,0%
  • En ymmärrä kysymystä

Äänet: 2 13,3%
  • Hassutteluvastaus

Äänet: 1 6,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    15

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
On mulla flesari
Tutun tutun talonmiehen serkku tms., joka tietää jonkun joka näitä on jossain muualla/kauempana käyttänyt,
kautta kulkeutuneen tiedon mukaan tekee sitä höpömpää mitä rouheammalla sisämuotoilulla flesarin valitsee. Kunnon nyppylää ja nappulaa toosaan niin alkaa Jorma nykyä.

Kuulemma. Jonkun huhutiedon perusteella.
Ite en osaa arvioida kyllä yhtään, enkä voi julkista arvioimista muillekaan suositella.
Jollei sitten ole asiasta kuullut jostain turvallisen kaukaa, jotta on jotain mihin vedota.

http://fleshassist.com/textures

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Onhan sitä joskus sellainenkin vapaamielinen sattunut kohdille, jolla leluarsenaalia ja leikkimieltä on piisannut omasta takaa. Eihän se ihan sysipaska asia ole jos kammarissa on joskus kivaakin.

Tarvii vaan pystyä heittämään ennakkoluulot syrjään, jos sellaisia mukanaan kantaa.
Pitäisköhän tuollainen kumijorma panna punttiin ja lähteä naistentansseihin?

Tais Huippukivassa olla joku tarjouskin, mitä telkkarissa pyörivää mainosta olen nähnyt (varsin taajaankin). Varmaan ihan hyvä businesskin tuo.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Neljän miljoonan liikevaihtoon saanee melko monta tekokyrpää hoitaa maailmalle.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Olen tilannut. Niin itselle, eksälle kuin vaimolle.

Eksälle ennen kuin tapasin vaimoni, ja ennen kuin hänestä tuli eksäni. Jäin myös siihen käsitykseen, ettei se että hänestä tuli eksäni, liiittynyt siihen että olin tilannut hänelle seksileluja. Tai ainakaan sitä ei eroa käsiteltäessä mitenkään erikseen mainittu.