Oletko?

Oletko?

  • Diinari

    Äänet: 3 18,8%
  • Punkkari

    Äänet: 4 25,0%
  • Hämy

    Äänet: 9 56,3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    16
  • Äänestys suljettu. .

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Nyt ajankohtainen pollitus tuorein vaihtoehdoin!
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Minun mielestäni punkkarit ovat tyhmiä he rikkovat puhelinkoppeja ja tekevät muutakin pahaa. Heillä on kauhean kireät housutkin ja niihin on kirjoitettu kaiken laista. Ja, kun he pistävät hakaneuloja roikkumaan vähän, joka paikasta niin se on minun mielestäni vähän tyhmää. Se heidän musiikkinsa on vain pelkkää rääkymistä ja huutamista eikä siitä saa edes selvää.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Minun mielestäni punkkarit ovat tyhmiä he rikkovat puhelinkoppeja ja tekevät muutakin pahaa. Heillä on kauhean kireät housutkin ja niihin on kirjoitettu kaiken laista. Ja, kun he pistävät hakaneuloja roikkumaan vähän, joka paikasta niin se on minun mielestäni vähän tyhmää. Se heidän musiikkinsa on vain pelkkää rääkymistä ja huutamista eikä siitä saa edes selvää.
Erään mielipiteen mukaan se oli varsinkin tietyn yhyeen taholta tarkkaan ottaen rääväsuisen riiviölauman räkäistä raakkumista. Saman mielipiteen mukaan, tämän tietyn yhtyeen tärkein soitin oli mekaaninen äänensärkijä, jolla syntyi räkäinen, kätkättävä ääni.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24213
Sijainti
lappeen Ranta
Punkkarin laitoin, mutta oikeasti olisin ehkä hämypunkkari pienillä diinarimausteilla. Jotain fifti-fifti hämyyden ja punkkariuden suhteen ja siihen 7% diinaria päälle.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

One, two, three, four five, Rock 'n' Roll still life!

Läskärit jalkaan suaveeta päähän ja tukka tötteröllä staissille.

Diinit katuja kansoittaa, lyövät kaikkia, joilla ei oo rasvaa, sanovat se on kapinaa. Mä vaan kysyn mitä vastaan? Suomesta ei saa amerikkaa, tästä päivästä viiskytlukua. Jatkuvasti eivät voi sukupolvet paeta.
Yhdistytään, murskataan vanhain valta, lopettakaa, kaduilla väkivalta.


Ulkomuistista Pellen lyriikkaa panin tuohon ylle, en tiijä kuinka hyvin osui kohilleen? Tuskin pahasti pieleenkään.
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla

Diinit katuja kansoittaa, lyövät kaikkia, joilla ei oo rasvaa, sanovat se on kapinaa. Mä vaan kysyn mitä vastaan? Suomesta ei saa amerikkaa, tästä päivästä viiskytlukua. Jatkuvasti eivät voi sukupolvet paeta.
Yhdistytään, murskataan vanhain valta, lopettakaa, kaduilla väkivalta.


Ulkomuistista Pellen lyriikkaa panin tuohon ylle, en tiijä kuinka hyvin osui kohilleen? Tuskin pahasti pieleenkään.
Punkkarit oli vähemmistö ja hätää kärsimässä, kun vaihdettiin läskärit spittareihin.
 
Ylös