kouvotsvoni
Banjottu
Tarjoan Racerin New Beetlen.
Veikko Ahvenainen on paras!Mun mielestä Akseli Vallat oli paljon pahempi ku Akseli Ahvenainen.
Ei se ihan noin mennyt, sillä alue jossa äiti asui, joutui saksalaisten valtaamaksi. Saksalaiset marssittivat inkerlandskit Paldiskiin, josta heidät laivattiin Suomeen.No, Mossen äiti oli Leningradissa piirityksen aikana. Käytännössä Mossen tilanne on täysin skitsofreeninen, jos Saksa olisi onnistunut kukistamaan Leningradin, niin mitä ilmeisimmin hänen äitinsä olisi kuollut. Toisaalta, jos puna-armeija olisi onnistunut tekemään todellisen läpimurron Suomeen, niin hänen isänsä olisi ollut vainaa.
Joten Mosse heiluttaa punalippua ja siniristilippua samanaikaisesti.
Korjasin pistetilanteen jps:n valheellisen ja väärän luulemuksen takia.Hieno ja tarpeellinen kommentti. Kymmenen pistettä.
Pistetilanne:
1. jps -10
Palkkaatko hommiin? Ei oo kovin paljon ottajia +50 vuotialla työnhakijalla.Noin äkkipäältään ajatellen kannattaisi sitten mennä työhön ja nostaa sisälämpötilaa.
Siis ne on mun siskon. En mä voi myydä toisen omaisuutta. Tais sisko ostaa ne 4 saarta 25 donalla, niin toive sadasta tonnista per saari lienee aika yläkanttiin, ellei sitten toi Pöhkis hoida myyntityötä.Myykää yksi saari ja antakaa rahat työttömälle siskolle. Eikös siitä irtoa ainakin sata donaa?
Miten olis käynyt, jos olisivat jääneet Stalinin alueelle? Nappi kuulemma otsaan kun finskejä.Saksalaiset marssittivat inkerlandskit Paldiskiin, josta heidät laivattiin Suomeen.
Jos en ihan väärin muista, niin ne kivet on ostettu vuonna -73 4000 markalla.Melkein avomerellä olevasta kalliopläntistä kera yhden tuulenraiskaaman koivun? Miljuunahan sellaisesta pitää saada!
Siinä käy sitten niin, että välillä on omistuksessa kymmenkunta isompaa saarta ja välillä jokusia pienempiä saaria ja välillä jotain muita kokoja. Ja joka välissä tulee hiukan voittoa, tai ainakin pysyy siskosi omillaan. Ja pääsee kokeilemaan eri kokoisten saarien oleskeluominaisuuksia.Siis ne on mun siskon. En mä voi myydä toisen omaisuutta. Tais sisko ostaa ne 4 saarta 25 donalla, niin toive sadasta tonnista per saari lienee aika yläkanttiin, ellei sitten toi Pöhkis hoida myyntityötä.
Siis ryssäthän jätti ne sinne. Eikä ne olleet finskejä lain.Miten olis käynyt, jos olisivat jääneet Stalinin alueelle? Nappi kuulemma otsaan kun finskejä.
.
Onhan tuo toki noinkin. Eipä se olis miunkaan mummivainaa siitä lappilaistuneesta savolaisesta jääkärivääpelistä kuullutkaan jos olis Sortavalaan saanut jäädä.Mitä Neuvostoliiton sodanaikaisiin ja -jälkeisiin touhuihin tulee, niin meitsi on kanssa hiukan sekoittuneilla fiiliksillä asian suhteen. Nimittäin tuskin olisi isä Karjalan Kannakselta päätynyt Länsi-Suomeen äitiäni tanssiin hakemaan jos ei olisi evakkona sille suunnalle päätynyt :doubtful:.
Mikäs tuossa on ongelmana? Reissu Venäjälle ilman vaimoahan kuulostaa huikealta.Se tässä kyrsii että vaimo ei suostu jalallaankaan astumaan naapuriin. Minä haluaisin käydä Viipurissa anopin sukumailla, mutta tuo yksi on niin ehdoton sen suhteen ettei tule.
Tässä iässä alkaa jo (viimeistään) arvostaa vakaata parisuhdettaMikäs tuossa on ongelmana? Reissu Venäjälle ilman vaimoahan kuulostaa huikealta.
Meinaakko, että jos käväiset reissun luovutetussa Karjalassa ilman vaimoasi, niin siitä tulisi jokin ongelma parisuhteeseenne?Tässä iässä alkaa jo (viimeistään) arvostaa vakaata parisuhdetta
Höh, olet ollut varmaan markka-aikaan ihan sylivauvaMeinaakko, että jos käväiset reissun luovutetussa Karjalassa ilman vaimoasi, niin siitä tulisi jokin ongelma parisuhteeseenne?
Vai ymmärränkö nyt taas kerran vallan väärin?