Oliko Akseli Ahvenaisen ampuminen väärin?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Höh, olet ollut varmaan markka-aikaan ihan sylivauva ;)

Pitääkö selittää: tuolloin reissu venäjälle oli sama kuin huoriin meno. Maksoi n. 50-100 markkaa, riippuen tavaran laadusta. Kaverit kertoi, itse en ole koskaan ryssissä käynyt.
Puhuu mies, joka ei viissin ole edes siellä käynyt.

Ei sen puoleen, en ole itsekkääm käynyt kuin Tallinassa, kun se vielä oli Neuvoostoliittoa. Että isommat tetsarit on jäänyt väliin :D

Örfil

Guest
Puhuu mies, joka ei viissin ole edes siellä käynyt.

Ei sen puoleen, en ole itsekkääm käynyt kuin Tallinassa, kun se vielä oli Neuvoostoliittoa. Että isommat tetsarit on jäänyt väliin :D
No en mennyt. Ex-vaimo tiesi hyvin mistä niissä reissuista oli kyse ja kielsi jokaisen reissun kun niitä tuli. Ihan hyvä niin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Höh, olet ollut varmaan markka-aikaan ihan sylivauva ;)
Hyvin pitkälti näin on.

Pitääkö selittää: tuolloin reissu venäjälle oli sama kuin huoriin meno. Maksoi n. 50-100 markkaa, riippuen tavaran laadusta. Kaverit kertoi, itse en ole koskaan ryssissä käynyt.
Tässä postauksessa kerrot haluavasi käydä Viipurissa anoppisi suku-, sekä synnyinseudulla, ja että puolisosi ei halua astua naapurimme (Venäjän) maaperälle.

Kirjoitit nimenomaan Viipuriin kaipuustasi preesensin konditionaalimuodossa (tai futuurissa), et menneessä aikamuodossa, niin kun annat ymmärtää vastauksessasi mulle.

Örfil

Guest
Kielioppini on aika paskalla tolalla edelleenkin. Ihan lonkalta puhun vaan suomea.

Haluaisin käydä ryynäsillä VAIMON kera. Mutta se ei lähde.

Luultavasti menemme sinne faijan kanssa, jonka kanssa visiteerasimme Örön linnakesaaren viime kesänä. Isä palveli siellä aikanaan.

Faija on yhtä korkea sotilasarvoltaan kuin Adof Hitler eli korpraali Turun Rannikkopatteristosta, minä taasen herra ja hidalgo eli tykkialiupseeri, alikersantti Hangon Rannikkopatteristosta.

Isäukko oli kovin mielissään siitä päivän reissusta Örö:seen, uusi reissu Viipuriin pari, kolme päivää tekee sen varmaan ikionnelliseksi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Kielioppini on aika paskalla tolalla edelleenkin. Ihan lonkalta puhun vaan suomea.

Haluaisin käydä ryynäsillä VAIMON kera. Mutta se ei lähde.

Luultavasti menemme sinne faijan kanssa, jonka kanssa visiteerasimme Örön linnakesaaren viime kesänä. Isä palveli siellä aikanaan.

Faija on yhtä korkea sotilasarvoltaan kuin Adof Hitler eli korpraali Turun Rannikkopatteristosta, minä taasen herra ja hidalgo eli tykkialiupseeri, alikersantti Hangon Rannikkopatteristosta.

Isäukko oli kovin mielissään siitä päivän reissusta Örö:seen, uusi reissu Viipuriin pari, kolme päivää tekee sen varmaan ikionnelliseksi.
Älä murehdi.

Mulle vittuillaan koko ajan, että pilkku on väärässä paikassa, tai että yh dys san nat on väärin. Mut se ei ole kauheen pahaa vittuilua ilmeisesti.. mutta jos sanoo mielipiteensä, niin paukkuu varmaan banni.

Nimimerkillä: Kohta kolahtaa.....

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
En tuntenut Akseli Ahvanaista, mutta kaikesta päätellen hän oli mulkku ja tappamisensa oli oikeutettu. En jää kaipaamaan.