Joo, siis IMSA luokassa käytettiin sitä kolmelitraista kuutosta ahdettuna ja siitä otettiinkin mukavat 750 hv.
Mitään syytä kuutoskoneen käyttämiseen ykkösissä ei ollut. Koneiden koko kun oli rajoitettu 1.5 litraan. Kuutoskone olisi ollut merkittävästi raskaampi(lohko painaa n. 150kg), se on järjettömän pitkä formula-autoon. Lisäksi kuutoskoneen pitkä ja raskastekoinen kampiakseli ei kestänyt yli 10000 r/min kierroksia.'
Neloskoneessa siis saavutettiin pieni koko, hyvä kierroskestävyys ja siedettävä paino. Lohko muuten oli valurautaa, kuten se oli myös Hondalla ja Ferrarilla. Koska kone oli ahdettu, niin moottorin tehokkaalla hengityksellä ei ollut juurikaan väliä. Suuremman sylinteriluvun tarjoama etu on venttiilien yhteenlasketun koon kasvaminen, jollon ilmaa virtaa pyttyihin tehokkaasta. Kun turbo hoitaa ahtamisen, ei näillä venttiilien koolla juuri ollut väliä.