Olkkumainen polli kännykän unohtamisesta?

Haetko yleensä unohtuneen kännykän työpaikaltasi?

• Äänestäjiä yhteensä
    14

jjv

Arschloch
Monasti unohtunut mutten hae koska toinen puhelin odottaa kotona

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mä pistän vielä paremmaksi, mulla on vapaaaikana aina mukana vain ja ainoastaan privapuhelin, firman luuria en käännä välttämättä pois päältä, mutta jätän himaan, kun en ole töissä. Poislukien tietysti mahdolliset päivystykset (kuten nyt tulevanakin viikonloppuna). Privaliittymää en tarvitsisi, firman kapulaa voii aika huoletta käyttää vapaa-aikanakin (kuten suurin osa duunikavereista tekeekin), mutta en missään tapauksessa halua olla siitä riippuvainen, siksipä firman numeroa ei juuri kellään tutulla edes ole.
Mulla tuo firman numero tarttui omaan käyttöön, kun oli käytännössä päivystystä (eli odotettiin, että puhelimeen vastataan, vaikka työpaikalle ei pääsisikään) useampi vuosi. Toki noista soitoista korvaus tuli, mutta silti systeemi ei ollut järin reilu. Jäi sitten tuon seurauksena oma numero jäihin, kun oli aina toinen kapula mukana.

Nykyään ei työajan ulkopuolella tarvitse märehtiä töipuheluista, mitä nyt tällä viikolla luuri piti ääntä 7:36, vaikka olin kotona sairauslomalla (kipeiden lasten takia).