Jeps.:thumbup:Veroja ei tartte tommosesta maksella, mutta kuten sanottua, maksan mieluummin privapuhelimesta kuin että olen riippuvainen firman numerosta.
Jeps.:thumbup:Veroja ei tartte tommosesta maksella, mutta kuten sanottua, maksan mieluummin privapuhelimesta kuin että olen riippuvainen firman numerosta.
:frown:Sä oot kyllä kaikin puolin HUONO IHMINEN!
Ethän sä ole oikeasti huono lain. Ethän ole edes tuo ..... natsi!:idea::frown:
Meinaakko nyt sen perusteella, että Nomilla ei koskaan "natsaa" ?Ethän ole edes tuo ..... natsi!:idea:
Tarkoitatko kenties tuota yhtä "itävaltalaista"?Ethän sä ole oikeasti huono lain. Ethän ole edes tuo ..... natsi!:idea:
Aion tästälähtien käyttää ilmaisua: Nationalsozialistische Deutsche ArbeiterparteiNatsit mainittu!
Käytä vaan, mutta älä lunttaa kirjoitusasua.Aion tästälähtien käyttää ilmaisua: Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei
Taidan lyhentää tuosta syystä puolueen nimeksi Nazi. Tai paremminkin suomalaiseen kirjoitus asuun: Natsi.:ahem:Käytä vaan, mutta älä lunttaa kirjoitusasua.
Mulla tuo firman numero tarttui omaan käyttöön, kun oli käytännössä päivystystä (eli odotettiin, että puhelimeen vastataan, vaikka työpaikalle ei pääsisikään) useampi vuosi. Toki noista soitoista korvaus tuli, mutta silti systeemi ei ollut järin reilu. Jäi sitten tuon seurauksena oma numero jäihin, kun oli aina toinen kapula mukana.Mä pistän vielä paremmaksi, mulla on vapaaaikana aina mukana vain ja ainoastaan privapuhelin, firman luuria en käännä välttämättä pois päältä, mutta jätän himaan, kun en ole töissä. Poislukien tietysti mahdolliset päivystykset (kuten nyt tulevanakin viikonloppuna). Privaliittymää en tarvitsisi, firman kapulaa voii aika huoletta käyttää vapaa-aikanakin (kuten suurin osa duunikavereista tekeekin), mutta en missään tapauksessa halua olla siitä riippuvainen, siksipä firman numeroa ei juuri kellään tutulla edes ole.