:eek!: minä minä minä :alppu:Räkä sanoi:S-market Matinkylä Karjala-mäyriäinen 6.80€
:eek!: minä minä minä :alppu:Räkä sanoi:S-market Matinkylä Karjala-mäyriäinen 6.80€
Onhan siinä kuumakalle mukana: tyyppi joka vetäisee mäyriksen niin käy aika kuumana ja haastaa riitaa joka jampalleObserver sanoi:Kuumakalle ois mielenkiintosempi. :alppu:
Selitys tuokin!:alppu:AJ sanoi:Huomasin juuri hämmästyksekseni, etten edes muista, milloin olen viimeksi ostanut olutta. Tämä muistamattomuus ei kuitenkaan johdu ylenmääräisestä oluen lipittelystä, kuten moni hanakasti luulee.
Eihän tuossa mainittu mitään oluen juomisesta. Kun ostaa kerralla kunnon lastin, ei tarvii alvariinsa kaupassa poiketa.McMike sanoi:Selitys tuokin!:alppu:
Niin, niin, ei juomisesta, ylenmääräistä lipittelystä vainAJ sanoi:Eihän tuossa mainittu mitään oluen juomisesta. Kun ostaa kerralla kunnon lastin, ei tarvii alvariinsa kaupassa poiketa.
Olvi CXX 12-pack 6,99e RuokavarastossaH_Hihhuli sanoi:Sikspäkki Karjalaa 3,70 e Alepassa.
Damn, beaten...Sammypiru sanoi:Olvi CXX 12-pack 6,99e Ruokavarastossa
Pohjois-Haagan K-Market, Karjala 12-pack 6,99. Tarttui käteeni kuin magneetti!Sammypiru sanoi:Olvi CXX 12-pack 6,99e Ruokavarastossa
Sammypiru sanoi:Säästömarket Huittinen - Karjala 12-pack 1,05 eur. Tosin myyjätär taisi vetäistä viivakoodin pullosta eikä pahvista.