Nonni. Mä arvasin. Mitähän veteraanitkin tästä ajattelee nyt.:thumbfh:Ei se noin mene.
Taidan ottaa alkomahoolia murheeseen!:alppu:
Nonni. Mä arvasin. Mitähän veteraanitkin tästä ajattelee nyt.:thumbfh:Ei se noin mene.
Hähää, sä et vieläkään ymmärrä tuota juttua. Ei siinä veteraaneja pilkata, vaan sitä (tässä tapauksessa minä) joka ratsastaa heidän ansioillaan.Raimo Summanen, RAAIMO SUUMMANEN, raimosummanen. Raimo Summanen, RAAIMO SUUMMANEN, raimosummanen. Raimo Summanen, RAAIMO SUUMMANEN, raimosummanen. Raimo Summanen, RAAAIMO SUUUUMMANEEEN, raimosummanen!!
Nois se meni. Turkulaisten joikhaamana. Yhtenä keväisenä iltana 1990-luvun puolivälin kulmilla. Vitutti yllekirjoittanutta se silloin aika paljon. Joikhaus.
Veteraaneista ei mun kanssa kannata alkaa. Kiitos.
RAAIMO SUUMMANEEEN!
Tiätty!Voiko täällä seurata Helsingin olympialaisia?
Vähänkö jännäsin että kuka sytyttää olympiatulen. No Paavohan se tietysti oli.Tiätty!
Soon kova jätkä se tsekkoslovakialainen kestävyysjuoksija. Se Satupekka.
Piti sitten tuokin homma antaa kapitalistille. Grynderihän Puavo nykyään on.Vähänkö jännäsin että kuka sytyttää olympiatulen. No Paavohan se tietysti oli.
Heko heko, osta Jopo. Ei varmasti heitä. Tai lehmät lentää ja naiset hyppää mäkeä, painii ja nyrkkeilee.Naiset meloo?? Mitähän seuraavaksi. Kohta varmaan heittävät moukaria.
Eikös Holmenkollen ole perinteisen kisa... tämä on vapaan liveseuranta.IIvo suomalaisittain neljän Hölmönköllönissä.
Kaasu sujutteli kultamitalin takaa-ajossa.
Ajoikohan pyryhvin pinpan takaapäin?:doubtful:
No helvata. Taas stubiloin.:thumbfh:Eikös Holmenkollen ole perinteisen kisa... tämä on vapaan liveseuranta.
Ferry onkin aika hyvä https://www.youtube.com/watch?v=Z9EbR0ckb40Melkein kultaa Suomelle, kun Björn Ferry kepitti Fourcaden loppukirissä.