Olympialaisten vapaan liveseuranta

Lunssila

Well-known member
Kyllä joku kohta mielensä pahoittaa, Kaj Kunnas mimmittelee naispuolisia jääurheilijoita telkkarissa....
Mä pahoitin mieleni siitä, että Kaj Kunnas laskettu selostuskoppiin.

USA:lla on Paul McCartney valmennusjoukossa! :eek!:

mjs

Long easy right sumppuun
Alpon cava-korkki fronttiseiskamellakka tailgrabilla:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minun koirani ei selvästikään arvosta tuota slopestyleä. Se murisee aina, kun joku keikkuu ruudulla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ekat mitalit menetetty.:(
Ei ole vielä.

Nyt on kova taistelu mitalleista - Aikku voi vielä päästä ronssille, jos kaksi edelläolevaa jää kiinni doupingista. Ihan hyvät mahdollisuudet...ainaskin itseäni vielä jännittää.

Vesku

Maatalousneuvos
Ei ole vielä.

Nyt on kova taistelu mitalleista - Aikku voi vielä päästä ronssille, jos kaksi edelläolevaa jää kiinni doupingista. Ihan hyvät mahdollisuudet...ainaskin itseäni vielä jännittää.
Björgen saa suihkuttaa Symbicorttia ( astmalääke ) ihan luvan kanssa.
Ja eikös tuolla jossain 1500 metrissä hiihdetä, niin lienee selvä etu. Tai ainakin ihan pieni.. tai sitten ei. No, taitaa olla nykyää sallittu aine, mutta astma täytyy urheilijalla todeta.
Ja taitaa olla niin, että "tappion karvaassa kalkissa" leijailee astmalääkkeen arvioitu sivuhaju....:eek:

Aikku niin lähellä, mutta niin kaukana,, pari sekunttia mitaliin.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
On Sarasvuon pillerit tehnyt tehtävänsä: Kuituselle kaikki on nykyään "ihanaa", "onnellista" ja "liikuttavaa"

WebSlave

Trackman
Björgen saa suihkuttaa Symbicorttia ( astmalääke ) ihan luvan kanssa.
Ja eikös tuolla jossain 1500 metrissä hiihdetä, niin lienee selvä etu. Tai ainakin ihan pieni.. tai sitten ei. No, taitaa olla nykyää sallittu aine, mutta astma täytyy urheilijalla todeta.
Olin ennakolta sitä mieltä, että Johaugista tulee kisojen hiihtokuningatar, koska pienet lihakset sopivat paremmin korkeaan ilmanalaan. Eipä näyttänyt lihaskimput juuri Björgeniä haittaavan.
On Sarasvuon pillerit tehnyt tehtävänsä: Kuituselle kaikki on nykyään "ihanaa", "onnellista" ja "liikuttavaa"
Tai äitiys.

burb

.
Hyppääkö ne tuon normaalimäen lisäksi jostain epänormaalista mäestä?

Hahhatihaa, olenpas mä aika vekkuli velmuilija, vai mitä?

burb

.
Maeaettae... eihän nuo vanjat ole edes aakkosia viitsineet opetella... :thumbfh: