Omaisuuden myyminen ja Thaimaahan häipyminen

Oletko kateellinen (=haluaisitko itse tehdä saman)


  • Äänestäjiä yhteensä
    47

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Koitetaan saada tästä lööppisankarista jotain keskustelua aikaan :) Lähdetään liikkeelle pollilla - hyvin provosoivalla kysymyksenasettelulla!

... ja julkisena toki!
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Äänestetäänkö täällä, että kenen forumistin omaisuus tulisi myydä ja kenet niillä rahoin kaukomaille postittaa.

Sinänputkilo äänesttä kurskia. Se äänestää aina kurskia.

Itsehän panttaan vastaustani vielä.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Omaisuuden myyminen ja ulkomaille "häipyminen" ei ole juuri ollut mielessä - vaikka toki olen joskus aikeella leikitellyt.

Sen sijaan aina välillä mietin ulkomaille duuniin lähtemistä ...
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mongoliaa oon hieman miettiny. Pitäs selvittää mitä kustantaa kilpailukykyinen jurtta ja montako hevosta pitää olla, että saa emännän hommattua.
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Kyllä sitä kaikkea aina haaveilee, mutta en välttis yksin muuttaisi. Jos kavereita lähtisi mukaan nii mikä ettei viihtyisi muutaman kuukauden palmujen alla, muttei loppuelämäksi.

Hyvin todennäkösesti kyseessä oleva jamppa tulee maitojunalla kotiin muutaman vuoden päästä kun rahat loppuu eikä löydy tienaavia töitä, ja taisi jampalla olla pieni lapsiki mukana mikä hidastaa haaveunelmia aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Todellinen äijäveto olisi ollut laittaa vaimo kaupanpäälle (hintarajan rikkoutuessa).
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Onneks ei oo omaisuutta, mitä voisi myydä. Oon muutenkin tuollaseen liian järkevä. Jos aviomies tekis noin, niin yksi yö autossa nukkumista ei riittäis hyvittelyyn, vaan kyllä saisi sen jälkeen käyttää minusta nimitystä ex-vaimo.

Muuten voisin kyllä muuttaa ulkomaille, mutta en tuolla tyylillä, vaan suunnitellusti töitä tekemään.
 
Ylös