Omakotitalo

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Tänään kaivettu oja, johon pitäs ajaa hevosenpaskaa ja päälle multaa ja siihen taimet. Vasemmalla näkyy "tie", joka vie pihan perälle, johon nakkeloin pihavaraston.

Viimeksi muokattu:

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Niin onkos tuo hieno kivivesisysteemi ihan itse tehty, elikkä vihreä puutarhaletku kivien alle vaiko tuollaisena jostain ostettu? Näyttää hyvältä!

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
JuuZa sanoi:
Niin onkos tuo hieno kivivesisysteemi ihan itse tehty, elikkä vihreä puutarhaletku kivien alle vaiko tuollaisena jostain ostettu? Näyttää hyvältä!

Itse tehty, mutta ei millään puutarhaletkulla. Hautasin maahan tynnyrinpuolikkaan ja päälle kansi, jossa keskellä reikä. Kiviä päälle ja pumppu pumppaa vettä tynnyristä ja valuu kivien päälle ja siitä kannelle ja tynnyriin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Täytyy kyllä myöntää, että Sammy on tehnyt kämpästään hienon! Ei todellakaan näytä vähänkään samalta kuin ennen remonttia!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
No nyt alkaa olla aikalailla valmista sisätiloissa. Viikonloppuna olisi tarkoitus asentaa pari kiinteää liukuovi komeroa makuuhuoneisiin, laittaa jalkalistat ja kaikemmoista viimeistelyä. Sähkäri tulee maanantaina laittamaan loput hommat kuntoon ja putkimies sitä seuraavalla viikolla laittamaan loput hanat paikalle. Toki jotaki muuta pientä nyppimistä on vielä jäljellä sisällä. Ensi viikon loppupuolella olis tarkoitus hakea sahurilta ulkovuorilaudat ja alkaa naputtelemaan ulkovuorta paikalle. Sitten syssyllä tehdään autotalli kuntoon.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Ehtoon aikana tein tommosen:

Edit: Toi nurmikko on kylvetty tossa juhannuksen jälkeen ja kaksi kertaa leikattu.

Knoukka

Well-known member
Taas tuli aamupäivän aikana muutaman neliön läntti hiottua ja öljyttyä. Voi vitun hiominen että on ärsyttävää ja pölystä hommaa. Mutta pensselöiminen on kivaa, tulee nättiä ja nopeesti. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä aika vekkulinnäköinen toi leivinuuni-saareke-tsydeemi.:thumbup:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
No nyt sit pitäs viikonloppuna paneloida suihkun katto ja tehdä vielä muutama viimeistelyhomma. Siivoaminen ja muuttotouhutkin pitäs saada käyntiin. Muuttotarkastus olis ensi torstaina.