Omat biisit

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Surullinen

edit: sopis tosin ihan hyvin balladiin kahdeksastatoista kalapuikosta.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pidin! Tosin puhtaaksi instrumentaaliksi liian pitkä/tylsä, johtuen siitä, että periaatteessa tuo on alusta loppuun ihan samaa vailla minkäänlaisia kohokohtia. Venasinkin kokoajan, että milloin se laulu alkaa :thumbfh: Tuohon päälle sopiva sanoitus ja vielä sopivampi lauluääni, niin jo rullaa! :ahem:

Lisää näitä!
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Aivan paska!! Korvat vuotaa verta. Mistä mä voin saada mun kolmeminuuttisen takaisin? :thumbfh::thumbfh::thumbfh: :frank::frank::mad_old:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Kiitoksia kaikille kommenteista!

Huisia! :ahem:
Kiitokset!

Surullinen

edit: sopis tosin ihan hyvin balladiin kahdeksastatoista kalapuikosta.
:thumbup:

"Kävi" puhtaammin kuin Volvo ;)
Volvo käy nykyään ihan hyvin kaasarinvaihdon jälkeen :D

Pidin! Tosin puhtaaksi instrumentaaliksi liian pitkä/tylsä, johtuen siitä, että periaatteessa tuo on alusta loppuun ihan samaa vailla minkäänlaisia kohokohtia. Venasinkin kokoajan, että milloin se laulu alkaa :thumbfh: Tuohon päälle sopiva sanoitus ja vielä sopivampi lauluääni, niin jo rullaa! :ahem:

Lisää näitä!
Kiitoksia! Sanat on tulossa kyllä. Tylsä kotipäivä tänään niin ajattelin nauhoitella ja miksen saman tien laittaisi jakoon. :ahem:

Aivan paska!! Korvat vuotaa verta. Mistä mä voin saada mun kolmeminuuttisen takaisin? [erinäisiä hymiöitä jotka jouduin pätkimään kuvarajoituksen tähden]
Infopisteeltä kuittia vastaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Ei ollenkaan paskempi aihio :thumbup:. Tuota kun hidastaisi, vaihtaisi soittimen soundia enemmän kanteleen suuntaan ja lisäisi taustalle sopivan ambient-tyylistä huminaa, niin koossa olisi koko lailla neofolkia tyyliin Nest. Ainakin mun mielestäni.
 

Örfil

Guest
Jos mä saisin huseerata tästä biisin:

Vaatis vähän tuottamista. Rummut, "laimeat" skitat pälle, pätkä vahvaa sooloa, vahva basso. Laulua?
Mutta aihe on kokonaan auki mies, nainen?

Äänityksen saundi oli tosiaan "demo":

Sitten tarvittaisiin duuriosuuksinen kertsi lisäksi!

Kyllä tosta kelpo biisi syntyis...hiukan tuottamista ja studiotyöskentelyä kimpassa eli sitä oikeata soittajien vuorovaikuttamista.

Hyvä biisi syntyy yleensä kimppatyönä.

Ei paha, ei paha demo ollenkaan...hyvä idis taustalla.
Mutta vähän vaatii myllytystä ja avot!
 
Viimeksi muokattu:

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Enhän mä huomannutkaan että tässä pyydettiin kommentoimaan eikä linkittämään omia juttuja:rolleyes:. No kyllähän tuosta biisin saisi tehtyä. Tuollaisena se on liian pitkä. Niinkuin Raceri sanoi niin kertsii jotain lisää. Minä lisäisin vielä B/C osan. Pitäisin tuon surullisena tai tekisin ehkä vieläkin surullisemman ja lisäisin jousia sinne tänne.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4076
Kannattaa satsata se ~50 euroa johonkin instrumenttimikkiin ja lyödä se tietokoneeseen kiinni. Netti on pullollaan ilmaisia äänitysohjelmia.
 

Makkonen

Guest
Tulee lähitulevaisuudessa tehtyä kaverin kanssa pop/iskelmäbiisi. Kaveri on jo tehnyt sanat siihen(ja myöskin laulaa sen) ja mikitys tehdään lähitulevaisuudessa. Meikä säveltää & sovittaa. Ensimmäinen kerta kun teen biisin joka ei ole instrumentaali.
 
Viimeksi muokattu:

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Kiitoksia kaikille kommenteista tuohon meikän räpellykseen viitaten. Tarkoituskin tuosta on tehdä bändiversio laululla ja kaikella asiaankuuluvalla, tuohon ne pitää ikävä kyllä kuvitella. Nauhoitus toimii referenssimateriaalina sanoittajalle :thumbup:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kahdeksan bittiä on kyllä ihan tarpeeksi musiikkiin, kuten tosta burbin piisistä kuulemme. Vois kieltää enemmät bitit.
 
Ylös