Omat piirrokset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulle nyt jäi vähän epäselväksi tässä toikissa julkaistujen kuvien tekijänoikeuskyssärit :confused:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ku minä ne kuvat olen tehny niin minä omistan tekijänoikeudet.
Niinhän sä VÄITÄT, että sä oot ne tehnyt, mutta mistäs me tiedetään, ettet oo vaan kopioinut niitä jostain onnettomalta, joka EI ole huomannut huomauttaa, että niitä ei saa kopioida, vaikka ne on postattukin jonnekin.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Niinhän sä VÄITÄT, että sä oot ne tehnyt, mutta mistäs me tiedetään, ettet oo vaan kopioinut niitä jostain onnettomalta, joka EI ole huomannut huomauttaa, että niitä ei saa kopioida, vaikka ne on postattukin jonnekin.
Mä oon tehy nää. Ja sitä paitti sä et voi sanoo mua valehtelijijaksi kun en ole valehdellut ikinä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Niin tyypillistä. Kukaan muu kuin ketjun aloittaja ei oikeasti tarjoa mitään ketjun otsikkoon liittyvää, vaan tekee parhaansa "pilatakseen" ketjun. No, kai se on tulkittavissa siten, ettei heillä ole mitään oikeaa tarjottavaa ketjun aiheeseen ja kompensoivat riittämättömyyttään sitten höpisemällä jotain aivan muuta.

Ja sitten kysymys: onko soveliasta postata piirros, jossa on alaston nainen?
 

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Oliko tää jo se K18-toikki mihin sai postata alastonkuvia itestä vai oonko taas erehtyny paikasta? :mad:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Niin tyypillistä. Kukaan muu kuin ketjun aloittaja ei oikeasti tarjoa mitään ketjun otsikkoon liittyvää, vaan tekee parhaansa "pilatakseen" ketjun. No, kai se on tulkittavissa siten, ettei heillä ole mitään oikeaa tarjottavaa ketjun aiheeseen ja kompensoivat riittämättömyyttään sitten höpisemällä jotain aivan muuta.

Ja sitten kysymys: onko soveliasta postata piirros, jossa on alaston nainen?
Ja kuka teki "parhaansa" että pilasi tämänkin toikin VAPAALLA

Ja missä vitussa se alaston nainen on ??? :p
 
Ylös